Aaaaaaarh, mokasin tänään töissä!
Mä olen uusin, nuorin ja vähäpätöisin työntekijä, joten mun harteilleni on dumpattu toimiston kahvikoneen huolto. Eli kerran-pari viikossa puran koneen, putsaan osat, täytän säiliöt jne jne jne, sitten laitan osat takaisin, liitän vesiletkut paikalleen ja YLEENSÄ vielä sen jälkeen ajan kiehuvaa vettä koneen läpi, se putsaa vielä hyvin kaikki letkut plus näen, että kone on koottu oikein ja toimii niinkuin pitääkin.
Tänään olin taas iltapäivällä putsannut ja huoltanut koneen ja juuri kokoamassa sitä takaisin kun firman toimitusjohtaja tuli siihen parin asiakkaan kanssa kärttämään kahvia ennen alkavaa palaveria. Mulle tuli vähän kiire kun notkuivat siinä kuppiensa kanssa, joten kokosin vaan koneen enkä tehnyt sitä "koeajoa", luotin vaan siihen, että kaikki ok, olen tehnyt sen tuhat kertaa.
Ne sit meni siihen ottaan kahvia ja ilmeisesti olin kiireessä sitten unohtanut liittää ne saatanan vesiletkut hanoihin, joten kone alkoi syöksemään kiehuvaa vettä vieraiden päälle.
Tästä on kiva lähteä viikonlopun viettoon. :)
Ja maanantaina taas kohtaamaan kaikki ne kasvot :)
Kommentit (8)
Virheitä sattuu. Älä välitä, ei tuo nyt niin paha moka ollut. Muistatpahan jatkossa! :)
Ei mitään hätää, mie mokailen joka toinen päivä :) ja en oo saanu potkuja
Ei hätää. Opi tästä se, että teet paineesta huolimatta työsi rauhallisesti ja hätääntymättä loppuun asti. Älä anna ulkopuolisten vaikuttaa, vaan olet valmis vasta sitten kun olet tehnyt kaiken tarvittavan. Tossa tilanteessa olisit voinut sanoa,mettä malttaisitteko hetken odottaa, niin tarkastan että letkut on liitetty oikein.
Oi kiitos kivoista kommenteista! :)
Oon mäkin aina vähän kömpelö, mutta toi oli oikeesti jo aika paha jopa multa. Jos nyt jotain hyvää niin siellä vähän kollegat jo kuiskivat kahvipöydässä jos tämän "vastuutehtävän" eli kahvikoneen huollon siirtäisi jollekkin muulle =D
Eikää, vitsit piristit kyllä mun päivää tällä toilailullasi :D Älä välitä, noin voi käydä kaikille.
Tunari