Pitäiskö erota vai ei?
Mä en enää jaksa mun miestä. Töissä käy, mutta muun ajan makaa kotona kuin laiska mato tai sitten nukkuu. Mun pitää hoitaa kaikki kotityöt, lasten asiat ja muut. Miehelle kun antaa jonkun homman hoidettavaksi niin... esim. käskin sitä varaamaan lapselle hammaslääkäriajan ja viemän lapsen sinne (mies oli lomalla ja mä töissä). Viime viikolla kyselin, että milloin se hammaslääkäriaika on ja olihan se sit ollut jo pari viikkoa sitten. Mies vaan syytti, ettei puhelimensa vaan ollut muistuttanut häntä hammaslääkäriin menosta.
Lomareissulla kun oltiin lasten kanssa, niin mies oletti, että mä maksan kaikki kulut. Mökin vuokraamisesta oltiin sovittu yhdessä, mutta mun olis sekin pitänyt maksaa yksin sekä kaikki ruokakulut.
Oon useamman kerran sanonut miehelle, ettei tämmöinen voi jatkua. Eli että perheessä on kaksi aikuista,mutta toinen elelee kuin vapaamatkustaja. Joka kerta on luvannut parantaa tapansa, mutta ei vaan mitään tapahdu. Oon antanut miehen hoitaa lapsiin liittyviä asioita, mutta enää en uskalla kun mies tuntuu unohtavan aina kaiken. Seksiäkään ei oo vissiin ollut puoleen vuoteen, ei vaan oikein jaksa innostaa... mies ei siinäkään asiassa oikein jaksa ajatella kuin itseään.
Mitäs sanotte, kannattaisiko oikeesti erota vai odotella vielä toiset pari vuotta että josko se tästä paremmaksi muuttuisi?
Eroa