Kampaaja ohensi hiuksia
Miten ne kasvaa tulevaisuudessa? Kasvaahan ihan normaalisti ilman ohennusta?
Kommentit (35)
Ohentaminen on tarpeen paksuille vahvoille hiuksille sekä pitkien hiusten latvoille ellei halua "pankkineitilatvaa", muuten ei.
Kun hiukset ohentaa nätisti niin näyttää todella hyvältä. Ei näytä sellaiselta raskaalta ja tasapaksulta pökkelöltä. :)
Vitseä miehenä vitutti kun ylipirteä kampaaja sanoi et jooo ohennetaan vähän vielä täältä. Lopputuloksessa kalju paistoi joka välistä ja maksoin vielä 15e. Piti siili leikata ja vitutti.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:54"]No juurestahan ne kasvaa.
[/quote]
Eli kasvaa paksuna takaisin, prkl kyllä pitäs takavarikoida nuo sakset kampaajilta, en edes ohennusta pyytänyt.
Ohensi miten? Miten niin miten ne kasvaa?
Hyi! :o Miksi ihmeessä annoit OHENTAA niitä? Näyttää aina tosi huonokuntoisilta kun seassa eri pituisia hiuksia. Terveissäkin hiuksissa kaikki hiukset ovat saman pituisia. En ole ikinä ymmärtänyt kampaajien tuhoamisvimmaa muiden hiuksiin. Miten sä saat ne kiinni tai kivoille kampauksille kun kaikki eri pituisia? Mulle teki kampaaja kerran ohennuksen jostain kumman syystä kun olin jotain 12v. ja ikinä en ole sitä hirveyttä antanut tehdä enää. Tuntui kuin puolet hiuksista olisi kadonnut. MIKSI niitä pitää ohentaa?! Eihän kukaan halua kaljuunnuttaakaan itseään tai arpeuta tahallaan kasvojaan. Yhtä järkyttävää on tuo ohennus. Sitä paitsi ohentaminen saa hiukset voimaan jatkossa entistä huonommin kun hiusnippu ei ole enää niin vahva jotta hiukset olisivat toistensa lomassa turvassa paremmin.
Mistä tämä ohentamisvimma johtuu?
Tätä ihmettelemme yhdessä tyttäreni kanssa.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:00"]Hyi! :o Miksi ihmeessä annoit OHENTAA niitä? Näyttää aina tosi huonokuntoisilta kun seassa eri pituisia hiuksia. Terveissäkin hiuksissa kaikki hiukset ovat saman pituisia. En ole ikinä ymmärtänyt kampaajien tuhoamisvimmaa muiden hiuksiin. Miten sä saat ne kiinni tai kivoille kampauksille kun kaikki eri pituisia? Mulle teki kampaaja kerran ohennuksen jostain kumman syystä kun olin jotain 12v. ja ikinä en ole sitä hirveyttä antanut tehdä enää. Tuntui kuin puolet hiuksista olisi kadonnut. MIKSI niitä pitää ohentaa?! Eihän kukaan halua kaljuunnuttaakaan itseään tai arpeuta tahallaan kasvojaan. Yhtä järkyttävää on tuo ohennus. Sitä paitsi ohentaminen saa hiukset voimaan jatkossa entistä huonommin kun hiusnippu ei ole enää niin vahva jotta hiukset olisivat toistensa lomassa turvassa paremmin.
[/quote]
Ei tässä niin kovaa hätää ole, siili sivuilta ja keskellä tukkaa mutta ohensi silti vaikka käskin nimenomaan olla ohentamatta.
Joo ja jos joskus saisi kampaajan ohentamaan hiuksia tarpeeksi. Itselläni on kiharat hiukset ja olen aina pallopää ellen käy kampaajalla ulkomailla.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 16:09"]Mistä tämä ohentamisvimma johtuu?
Tätä ihmettelemme yhdessä tyttäreni kanssa.
[/quote]
On se kyllä kumma kun ei ikinä leikata niinkuin sovitaan ennen leikkausta.
Tuntuu, että jotkut kampaajat ihan vittuillakseen ohentavat vaikka erikseen pyydetään ettei haluta.
Siksi en käy kampaajalla.
Mulla on maanantaina, varmaan eka kerta puoleenvuoteen, kampaajalle aika.
Hinta tulee olemaan 32€, ja luulisi siihen hintaan saavan hyvän leikkauksen.
Itsellä on otsatukka kasvanut ylipitkäksi ja päältä hiukset on ärsyttävän lättänät.
Muuten ylettyy ehkä hartioille.
Haluaisin saada nimenomaan päälaelta tuuheaksi, auttaako kerrostus tähän?
Ohennetaanko silloin hiuksia jostain kohtaa?
Pelottaa käydä kampaajalla koska monesti oon pettynyt lopputulokseen....