Sisareni kerskailee lastensa menestymisellä
Isosiskoni ( 70 v. vanha rouva) on rasittava. Itse olen 50-vuotias. Sisareni lähettelee minulle sähköposteja ja soittelee (asuu ulkomailla) ja muistaa aina niissä kertoa, miten hänen poikiensa opiskelu on edennyt (hän sai kaksoset 40-vuotiaana). Viimeksi hän kertoi, kuinka hänen pojistaan on tullut yliopiston käytyään tutkijoita ja tiedemiehiä.
Sisko itse on käynyt alakansakoulun ja yläkansakoulun, muuttanut piiaksi toiseen maahan, löytänyt siellä rikkaan ja koulutetun miehen ja saanut sitä kautta statuksen hienostorouvana. Ja miksei, onhan hän aina ollut elegantti ja sofistikoitunut ja ladylike. Hän on ilman koulujen käymistä oppinut olemaan hienostunut.
Sitä en kuitenkaan hyväksy, että hän kerää itselleen ansiotonta meriittiä lastensa koulutuksella ja työllä. Ellei hän olisi muuttanut ulkomaille ja löytänyt rikasta miestä, hän olisi tiskannut koko elämänsä astioita jossain kahvilassa.
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:38"]
Kyllä hänellä oli taloudelliset mahdollisuudet. Mieli veti muualle kuin oppikouluun. Ap.
[/quote]
Asia piti myös päättää jo 11-vuotiaana. Siinä vaiheessa ei välttämättä osaa ottaa kaikkea oleellista huomioon. Lisäksi saattoi olla tilanteita, joissa kotona selvästi toivottiin, että lapsi jää ennemmin kotiin auttamaan töissä kuin lähtee oppikouluun, vaikka oppikoulua ei varsinaisesti kiellettykään.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:40"]
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:15"]
Kun miehen siemen on voimallinen ja kun miehen suku on korkeasti koulutettua, se asettaa jopa kouluja käymättömän naisen sukusoluun sellaiset geenit, että lapsesta tulee pakostakin älykäs ja korkeasti koulutettu! Kun miehen voimallinen ja laadukas siemen itää, se syrjäyttää naisen luuserigeenit!
[/quote]
Kyllä asia on aivan päinvastoin. Pikkuiset siimahännät (joista suuri osa on elinkelvottomia)käyvät hermoja raastavaa kamppailua päästäkseen rauhallisena ja ylväänä odottavan kuningattaren suosioon.
[/quote]
Minä kykenen voimallisella siemenelläni jopa herättämään henkiin hedelmättömän kohdun - kuten olen tehnyt niin useasti... Minulla on useita aviottomia lapsia ympäri Suomea, moni heistä sellaisilla naisilla, jotka kuvittelivat, että he eivät kykene koskaan tulemaan raskaaksi endometrioosin tms. johdosta!
[/quote]
Sääliksi käy sitä SOLlin siivoojaparkaa, joka joutuu pesemään yo. lassukan työhuoneen mälliset seinät määrävälein.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 15:45"]
Kun miehen siemen on voimallinen ja kun miehen suku on korkeasti koulutettua, se asettaa jopa kouluja käymättömän naisen sukusoluun sellaiset geenit, että lapsesta tulee pakostakin älykäs ja korkeasti koulutettu! Kun miehen voimallinen ja laadukas siemen itää, se syrjäyttää naisen luuserigeenit!
[/quote]
Kyllä asia on aivan päinvastoin. Pikkuiset siimahännät (joista suuri osa on elinkelvottomia)käyvät hermoja raastavaa kamppailua päästäkseen rauhallisena ja ylväänä odottavan kuningattaren suosioon.
[/quote]
Minä kykenen voimallisella siemenelläni jopa herättämään henkiin hedelmättömän kohdun - kuten olen tehnyt niin useasti... Minulla on useita aviottomia lapsia ympäri Suomea, moni heistä sellaisilla naisilla, jotka kuvittelivat, että he eivät kykene koskaan tulemaan raskaaksi endometrioosin tms. johdosta!
[/quote]
Tuota noin.. olethan varmistanut isyytesi testeillä? Maksat kiltisti elatusmaksut? Osallistut useamman ympäri Suomea kasvavan lapsesi hoitoon ja elämään? Vastuullisena miehenä otat vastuun lapsistasi ja jatkat samaa rataa?
[/quote]
[/quote]