Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen päättänyt omistaa elämäni työlle

Vierailija
07.08.2015 |

Olen 21-vuotias nainen, ja olen päättänyt että omistan elämäni työlle. Haluan panostaa työhöni ja menestyä siinä. En usko että tässä maailmassa on minulle miestä kenen kanssa haluaisin asettua aloilleen ja perustaa perhettä. Joten mun on asetettava itelleni uusi "tavoite" ja olen päättänyt että se on työ. Rakkaus ja perhe saa tulla siinä sivussa jos ehtii, mutta en usko että koskaan mitään pysyvää tulee.

(Vinkkejä mihin suuntaan kannattais lähtee kouluttautuu jos haluaa "loputtomasti" töitä? EI OIKISTA)

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:47"]

Vaikee rajata noista linkeistä mitään, kun kiinnostaa vähän kaikki. Talous, politiikka, nykykulttuuri, maantiede, muoti. Mut enköhän mä jotain keksi, ja kun omaan kuitenkin hyvän ja sopeutuvaisen asenteen, niin työ kuin työ kuulostaa hyvältä. Ap

[/quote]

Mites tuo seksityö? NJAMS!

Vierailija
22/22 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:54"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 13:47"]

Vaikee rajata noista linkeistä mitään, kun kiinnostaa vähän kaikki. Talous, politiikka, nykykulttuuri, maantiede, muoti. Mut enköhän mä jotain keksi, ja kun omaan kuitenkin hyvän ja sopeutuvaisen asenteen, niin työ kuin työ kuulostaa hyvältä. Ap

[/quote]

Mites tuo seksityö? NJAMS!
[/quote]
Miksi tätäkin keskustelu pitää yrittää viedä ihan sivuraiteille :D hmph

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä