Tinder-mies jätti 20 euron setelin yöpöydälle
Oli ihana ilta yhdessä mutta aamulla herätessä mies oli poissa ja seteli pöydällä. Tuli jotenkin halpa ja käytetty olo. Ajatteliko että olen vain kahdenkympin arvoinen!!!????
Kommentit (22)
Kannattaa yrittää päästä aluksi ainakin viiteenkymppiin. Määrätietoisella tason nostamisella saatat päästä jo viiteensataan!
Ei sentään sulta pyytänyt paria kymppiä kylkeen kun luonnossa maksoit.
Minulta yksi tyyppi kyseli että olenko koskaan maksanut seksistä. Ajatteli kai laskuttaa, mutta närkästyin sen verran ettei kai kehdannut sitten.
Naiset osaavat uhriutua jopa ilmaisesta rahasta. Ajatella, jos tytöt jättäisivät minulle vielä rahaakin seksin jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Sinua pantiin halvalla, eihän siinä muuta.
Miten niin pantiin? Eihän niistä kumpikaan mikään helppo ollut jolla jalat leviää heti tuntemattoman edessä :DDD
Taas? Sinullehan on kohta kertynyt jo ihan sievoinen omaisuus noista kaksikymppisistä.
Vierailija kirjoitti:
Antaisin miehelle 25€.
Missäpäin asut? Nyt olisi rahan tarve.
Miksi tinder-panolle pitäisi maksaa täysi hinta? Kun ei ole sitä kokemusta miehen käsittelystä kuitenkaan, mitä ammattilaisilla on.
Mis todennäköisesti ,aksoi koko ihanan illan niin tuo 20 on bonus kaiken sinulle ilmaisen päälle
Jos hänellä ei ollut pienempää rahaa kuin se kaksikymppinen, niin kohteliaana miehenä sen antoi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaisin miehelle 25€.
Missäpäin asut? Nyt olisi rahan tarve.
Idiootti. En tietenkään ala kenellekään miehelle seksistä maksamaan. Pervoja riittää niin paljon että miehet jopa maksaisivat minulle siitä jos pääsisivät koittamaan. Ei tule kauppoja.
Kannattaa ap ratsata jääkaappi, sieltä on varmaan kadonnut ruokaa 20 euron edestä.
Hip hei!
Siitä se ura urkenee.