Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tuotteita löytyy rikkaiden ruokakorista ja ostoskärryistä?

Vierailija
29.09.2006 |

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinhän se on, että rikkaat osaa säästää...

Vierailija
2/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta kärryyn lähtee tarjoustuotteita, jos sopivia tulee vastaan. Mieluummin ostetaan kotimaista ruokaa ja luomua, jos mahdollista.



Liha ja kala ostetaan suoraan tuottajilta tai metsästysyhdistyksiltä. Niinpä meidän kärryissä ei lihaa usein näy, vaikka kokolihaa syödäänkin lähes joka päivä.



Bruttotulot 7500¿/kk.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset


Lidl:ssa käydään usein, kuten myös Stockan herkussa ja ihan joka paikassa mistä ruokaa vain saa, myös erikoiskaupat.



Tarjoustuotteita, Euroshopperia tms, punaisen lapun viimeisen päivän tuotteita, luomua, reilua kauppaa, paljon kasviksia/hedelmiä. Kasvissafkaa kun mä olen kasvissyöjä ja mies/lapset aika pitkilti myöskin kasvissyöjoä. Herkkuja löytyy lähes aina ostoskorista/kärrystä.

Vierailija
4/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteissa yritetään suosia suomalaisuutta tai ainakin reilua meininkiä. Myös teetetään vaatteita jonkin verran.

Vierailija
5/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni vähimmäisvaatimuksena on niin suuri omaisuus, että voisi elää koko loppuelämänsä miljoonakämpässä pihtailematta mistään. 10000e tulot ja puolen miltsin kämppä ei vielä tätä tarkoita.

Vierailija
6/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pihiyden ei ole voittanutta: eli punalappuisia tuotteita, Lidliä ja muuta safkaa, joka usein ulkomaista. Esim. kun kurkku maksaa 2e emme osta sitä. Tartte typerä sentään olla. Stokkalla käydään, kun huvittaa. Ei ruoka ole elämän keskipiste ainakaan meillä saatikka suomalainen kulttuuri.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikkapa Tropicana tuoremehu ja Heinz ketsuppi tulee mieleen päivittäisistä perustuotteista.

Vierailija
8/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin mun vanhemmilta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maito on hiirenmaitoo ja juusto on tehty mustekalan rasvasta. Eli ihan näitä tavallisia kun muillakin. ;-)

Vierailija
10/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiirenmaito on taviskamaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa mitä ei niin on tietyt merkit. Ei mitään euroshoppereita tai sitä toista, mikä se nyt olikaan?

Vierailija
12/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ansaitsen parempaa ja jätän sut! Jaa juu, ja meen hankkimaan itselleni elämän!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina Iltsikka ostoskorissa :)



Tavikset hassaa kaiken rahansa ruokaan, näin se on ollut aina ja näin se tulee aina olemaan.

Vierailija
14/14 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaupoissa käydään harvemmin. Lähileipomosta haetaan leivät ja maidot melkein päivittäin.



Arkiruoka aika simppeliä, lihapatoja, haudutettuja ruokia ja laatikoita. Lounaaksi lapsille ja itselle keittoja, lisäksi ruisleipää.



Juhlissa ja viikonlooppuisin ei kitsastella ruuassa, vieraille halutaan antaa mukava ja maistuva ruokahetki. Usein teemana on eri ruokakulttuurit, lähiaikoina ollut tex-mex (aikuisia jo kyllästyttää, lapsia ei), ranskalainen keittiö, japanilainen keittiö ja sadonkorjuujuhlat



Eiköhän hyvätuloiset syö ihan normaalia ruokaa, herkkuja harvemmin. Olen itse todennut että ennemminkin ne joiden tili ammottaa loppukuusta tyhjyyttään mielellään sitten rahaa saatuaan pistävät kaiken menemään ja silloin eletään kuin viimeistä päivää (syödään raflassa, ostellaan kalliimpia lihoja ja juustoja, pitää saada merkkikuteet itselle ja muksuille, juhlitaan baareissa...). Sitten taas elellään hissuksiin pari viikkoa kun rahat loppu. Seuraavan tilin, kelan rahojen tai anopin avustuksella sitten juhla alkaa taas...



Joku tästäkin loukkaantuu mutta voi voi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän