Auttakaa mahdoton työkaveri
Joo eli tosiaan meinaan jo kohta alkaa vaihtaan työpaikkaan yhden työkaverini takia. Ja pidä
tosi paljon työstäni mutta en saa niitä tehtyä! Työskentelen periaatteessa toimistossa ja varastossa joten minulla on paljon erilaisia työtehtäviä ja paljon vastuuta tilauksista sun muista no. Minulla on tämmöinen yksi työkaveri jonka kanssa hoidamme näitä puoliksi hän enemmän laskutusta ja paperi hommia. No nyt minun työni jatkuvasti keskeytyy koska hänen pitää käydä jatkuvasti hoitamassa lastensa asioita, omia harrastuksia ja kampaamo sun muita juttuja mitä näitä nyt päivän mittaan tulee. Hänellä siis on ns oikeus kun on Pomon vaimon niin kadota aina useita tunteja päivästä töistä pois. Mutta mielestäni hassua tässä on nyt se että minä saan paskan nyt niskaan jos ei olla laskutettu, tilattu oikein eli kaikki työkaverini työt jota hän ei hoida niin minä saan kuulla niistä? Ei tän pitäs näin toimia. Ja mä olen tosi tunnollinen töissäni ja todella ahkera joten mua ahdistaa se että näitä asioita pidetään mun syynä? Ongelmana on myös se että kun en saa tästä asiasta pomolle oikein puhua kun on se vaimo!! Mitä teen apua en jaksa tätä