Millaista on elämä Turussa?
Kommentit (27)
Millaista elämä on Nakkilassa? Entäpä Helsingissä? Eniten kiinnostelisi kuitenkin, että millaista elämä on Sastamalassa?
Turku on hyvä paikka asua ja elää, jos on alueella syntynyt ja kaveripiiri on valmis. Ulkopaikkakuntalaisena on todella vaikeaa saada kavereita varsinkaan paikallisista.
Pimeää ja synkkää. Toivo pois pääsystä pitää järjissään. Parasta Turussa on ulosajo väylät!
Vierailija kirjoitti:
Pimeää ja synkkää. Toivo pois pääsystä pitää järjissään. Parasta Turussa on ulosajo väylät!
Suomen aurinkoisimpia paikkoja säätilan perusteella.
Vierailija kirjoitti:
Turku on hyvä paikka asua ja elää, jos on alueella syntynyt ja kaveripiiri on valmis. Ulkopaikkakuntalaisena on todella vaikeaa saada kavereita varsinkaan paikallisista.
Tämä tuli mieleen kun joskus parikymppisenä kävin siellä jossain baarissa niin olen melkein varma että jotkin missin näköiset nauroi minulle ja puhuivat jotain pahaa vaikka minuakin sanottiin missin näköiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pimeää ja synkkää. Toivo pois pääsystä pitää järjissään. Parasta Turussa on ulosajoväylät!
Henkistä synkkyyttä tarkoitan. Sitävartenhan ne turkulaiset kalattaa sillä omalla tavallaan kun sattuu koko ajan ja tuntuu niin niin pahalta
Aijaa. Ruissalo, jokiranta ja wikken rusinamakkara!!!
Terkut Turkuun.
Elikkä minulle käypi pahoin jos nyt tästä muuttaisin sinne ja opiskelisi ja töiksin , olisi elämä kurjaa ja yksinäistä. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Ulos ajo väylät on oikea kirjoitus_muoto.
Vierailija kirjoitti:
120 nautinnon yötä.
Mitäs se tämäkin tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei täällä kovin aurinkoista ole. Tämä ei ole mikään Aurinkorannikko...
Ehkä kannattaa liittyä taas seurakuntaan niin saa jonkinlaista tolkkua ja runkoa elämään 🤭 .Ap
Naisille (miksei miehillekin) on aina tarjolla metrettäin penistä.
Vierailija kirjoitti:
Olin siellä pari vuotta töissä eikä nuo siellä syntyneet keskenäänkään muuta kun muljauttelivat silmiään. Aamulla tympeä murahdus moroo. Siinäpä ne päivän jutut olikin. Johtaja kävi välillä juttelemassa, mutta olikin Karjalan evakoiden jälkeläisiä.
Varför Paris, vi har ju Åbo.
Turku on ihmisen ihanin paikka.
Kuuntele Matin ja Tepon lauluja, niin saat jonkinlaisen kokonaiskuvan!
Ihanaa, rakas Turku, kotikaupunkini <3