Kun oma mies alkaa ärsyttää
Ollaan miehen kanssa oltu kolme vuotta yhdessä ja nykyään oikeastaan kaikki mitä mies tekee, on alkanut ärsyttää. Miestä kiinnostaa raha, autot ja moottoripyörät, muusta ei puhu. Kun kysyn miten töissä meni niin vastaus on "sitä samaa". Kun nähdään miehen kavereita, on hän kuin toinen persoona. Puhetyyli ja koko olemus muuttuu ihan toiseksi. Aina kun satunnaisesti törmätään johonkin miehen tuttuun niin sellainen ihme "egoilu" alkaa, eli heti pitää mainostaa meidän uutta autoa tms. Välillä mies osaa ärsyttää vaikkei edes tee mitään mikä voisi ärsyttää! Olenkin tosiaan jo itsekseni miettinyt olisiko ero paras vaihtoehto, todennäköisesti on.
En tajua mistä tämä ärsyyntyminen on tullut.. onko muilla kokemuksia siitä kun suunnilleen kaikki puolison tekemät asiat alkaa ärsyttää?
Kommentit (25)
Miksi kukaan jää paskaan suhteeseen lapsien takia?Tuo on huonoin tekosyy ikinä.Luuletteko että se on jotenkin hyvä malli sille lapselle terveestä ja onnellisesta suhteesta?Lapset osaa myös tosi nuorena huomata että kaikki ei ole reilassa ja sitten saavat koko ikänsä murehtia eroaako vanhemmat milloin,missä vika,miten korjata ymsyms.Ajattelisitte kerrankin sitä lasta!!!!!!!
Piiiitkässä suhteessa olevan neuvo. Ei lähteminen loppujenlopuksi muuta mitään kun ärsyyntyminen on sellanen ihmisen tapa kyllästyä arkeen ja arkipäivään ja sit kaikki ärsyttää. Joo mua ärsyttää jopa mun salarakas, Mä oon vaa alkanu elää vahvasti itselle. Esim toi pitsa homma. Mikset vaa menny vaik miehes vieree ja ottanu palan pitsaa siltä? Ja hakenu lasii ja sanonu että tähän mun skumppaosuus kiitos. Ja sitte yks juttu. Joskus voi antaa periksikin. :AI, sä ostit pitsaa, no kiva mä en sit tee huomen ruokaa silleen ku toihan pitää nälkää.. pietää vaik puuropäivä" tms. Naiset. Rakastakaa itseänne älkääkä narisko.
Kevät ja hormonit, sekä mielenterveyskuntoutujan tausta. Voi hevonvee että elämä on nyt raskaassa vaiheessa oman vaimon kanssa.
Minulla ei ole varaa syödä edes omaa hedelmää, jotain jos jääkaapista haen niin anna pala lapselle, hän haluaa hedelmästä puolet jämptisti. Erehdyin ottamaan toisen hedelmän minkä jyvitän itselle ja vaimo voi syödä eka hedelmän puolet-puolet lapsen kanssa? Väärin. Ei voi mennä niin että minä saan enemmän. Millä noita pihatöitä tehdään, leivänmurujen ja pyhän hengen voiminko???
Pakastimesta ei saa ottaa mitään ettei pakasteiden järjestys mene sekaisin. Ruualla vaimo annostelee
No minä vatvoin lähtemistä yli kymmenen vuotta ja kuvittelin että jäämällä huonoon suhteeseen teen jonkun palveluksen lapsille. Nyt ollaan eroamassa ja vanhimmat, lähes aikuiset lapset, on mulle sanoneet että mun olisi pitänyt tää ratkaisu tehdä jo aikoja sitten. Surullista mutta totta että ainakaan nämä vanhemmat lapset tuskin haluavat hirveästi nähdä isäänsä kun tää prosessi on ohi. Minä en todellakaan aio olla siinä näkemisessä esteenä mutta isä on itse sabotoinut suhteensa lapsiin.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:16"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 21:04"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 20:57"]Niin muakin. Ollaan oltu 9v ja laosia 4v. Tänäänkin sillä vapaapäivä niin muuta kuin tapeltu ja olen ollut mykkäkoulua. Meillä pienet lapset ja tahallaan ei voi hoitaa kuten yleensä vaan haluaa sooloilla ja sekoittaa lapset ja lapset huutaa mulle. Itse kyllä jää kotiin ku mennään puistoon mutta ei voi esim imuroida sillä aikaa (ei ole kahteen vuoteen imuroinut kertaakaan). Sitten mä saunon pikana että kaitsen lapsia samalla ja kun olen valmis hän avaa skumpan ja saunoo tunnin. Laittoi vielä pitsan uunin eikä tarjonnut palaakaan. Ugh olen puhunut ja että vituttaa. Anteeksi
[/quote]
Ja pitääkö se mies sua panttivankina vai mikä estää lähtemisen tuollaisesta suhteesta?
[/quote]
Lapset...3&1v
[/quote]
Sama mullakin tuli mieleen. Olkoon minkä ikäisiä lapsia tahansa, mutta miksi joku jää katselemaan noin alentavaa käytöstä?