Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies on ihastunut mutta ei tee aloitetta

Vierailija
07.08.2015 |

Mistähän johtuu että mies ei tee aloitetta vaikka on ihastunut? Olemme samalla kurssilla ja hän on jutellut erään toisen kurssilaisemme kanssa ja sanonut minusta kaikkea hänelle. Tämä siis kertoi minulle kuinka ihastunut hän oikein on. Ja se tuntuikin mahtavalta kuulla sillä minäkin pidän miehestä. Miksi hän ei tule kuitenkaan juttelemaan mulle? Hän jännittää seurassani ja huomaan hänen usein vilkuilevan minua. Hän ei juurikaan puhu siis , katselee vain. Älkääkä kysykö miksi minä en tee aloitetta sillä haluan tietää miksi hän ei tee aloitetta jos todistettavasti on ihastunut.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:33"][quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:31"]Ei uskalla. Pelkää, että sanot: hyi vittu mikä sammakko, en tod ala!
[/quote]

Mutta kun hän kyllä näkee että pidän hänestä koska hymyilen aina kun hän katsoo minua.
[/quote]
No sinähän voit hymyillä vaikka hämmennyksestä, kun oot yllättänyt hänet katsomasta sinua. Ei se voi sun hymystä mitään päätellä.

Vierailija
22/27 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se olla ihastunut, mutta ei aio tehdä asialle mitään, koska on jo parisuhteessa ja haluaa olla jatkossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee hänelle tiettäväksi et olet kova pettämään.

Vierailija
24/27 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:38"]Kyllä muuten haluaisinkin nähdä aikuisen ihmisen, joka kehtaisi muka torjua sanomalla "Hyi vittu mikä sammakko." Taruolentoja niin kamalat naiset.
[/quote]

Onhan niitä baarit ja yökerhot väärällään. Mulkoilevat normimiehiä, mutta geelitukan saapuessa paikalle vaihtuu ääni kellossa.

Vierailija
25/27 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies lähestyy naista, joka ei ole miehestä kiinnostunut, niin se on nykyisin seksuaalista ahdistelua.

Vierailija
26/27 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 02:29"]Ujo mies vilkuilee vaikka maailman tappiin, mutta ei uskalla lähestyä ja kohta joku rohkeampi geelitukka tekee aloitteen ja vie ap:n mennessään. Tää on niin nähty tää kuvio.
[/quote]

Tämä. Jo 25 vuoden kokemuksella voin todeta, että näin siinä käy.

m41

Vierailija
27/27 |
26.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:33"]

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:31"]Ei uskalla. Pelkää, että sanot: hyi vittu mikä sammakko, en tod ala!

Mutta kun hän kyllä näkee että pidän hänestä koska hymyilen aina kun hän katsoo minua.

noh, aika monella miehellä on kokemuksia siitä, että luulee naisen olevan kiinnostunut ja homma voi päättyä hyvinkin nolosti.

Juuri tämä.Naisen hymyilystä ei voi paljon päätellä.