Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksikään lapsi ei voi sanoa ettei vanhempani rakastaneet minua!

Vierailija
29.09.2006 |

Voi sanoa, että olen kokenut niin, mutta noin kuin Sorella sanoi ei voi kukaan sanoa!

Itse en ole koskaan rakkautta vanhemmiltani kokenut saavani, mutta uskon että he tekivät parhaansa ja omalla tavallaan rakastivat kyllä.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se myöskään tarkoita etten _ymmärtäisi_ sua ( hei ja mites sä voit tulla sanomaan mitä mä sisimmässäni ymmärrän?) jo oon sun kanssa eri mieltä. tajuatko eron?

Vierailija
22/29 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hirveän vaikeaa antaa anteeksi pahoja tekoja, tiedän sen itse. Mutta sitä en ymmärrä että täsäkin ketjussa aletaan heti sanomaan, että " sä et tiedä mitään kuinka julmia ihmiset voi olla" . Olenhan jo sanonut että olen vuosia ollut terpiassa (ja se on auttanut) ja että itse en voi sanoa rakastavani omia vanhempiani, mutta en voi heidän puolestaan sitä mennä sanomaan.

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mutta en voi heidän puolestaan sitä mennä sanomaan.

-ap

älä nyt kuitenkaan ajattele että voit suoraan yleistää tämän oman elämäsi oivalluksen täysin yleismaailmalliseksi kaikkia maailman vanhempia koskevaksi säännöksi.

olisit voinut aloittaa ketjun otiskolla " MINÄ en voi sanoa etteivät vanhempani rakastaneet minua" .

Vierailija
24/29 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muuten joskus kuullut sanonnan joka on mielestäni totta;

Rakkaus, joka ei kasva teoiksi, ei ole rakkautta.

Vierailija
25/29 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmatkin ovat vain ihmisiä (=sairaita, terveitä, hulluja, humalaisia, erehtyväisiä, riippuvaisia, laiskoja, kiireisiä...), eikä veriside tuo väistämättä mukanaan kykyä rakkauteen, halua sitoutumiseen tai edes pientä kiinnostusta toiseen.

Vierailija
26/29 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai siis missä yhteydessä? Olen missannut sen kokonaan.

Vierailija
27/29 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sorella sanoi, että " mä en koskaan" -pelissä:

mun isä ei koskaan oo rakastunut mua. Saanko pisteen?!! Ja oli tosi tympääntynyt ja suruinen.

Vierailija
28/29 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joiden vanhemmat eivät ole rakastaneet heitä, haluavat usein loppuun asti uskotella itselleen, että vanhemmat sittenkin rakastivat. Tämä on ihmisen puolustuskeino. Totuus on liian kipeä.

Vierailija
29/29 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perheen kohdalla mainitsee ENSIN pikkusiskon ja sitten äidin. Isästä ei puhetta. Eli voi olla että isä ei ole ikinä kuvioissa ollutkaan (no, sen yhden kerran tietysti, hih)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi