Olen ihastunut perheelliseen mieheen
Ärsyttää. Milloin tämä oikein menee ohi. Olen itsekin varattu, mutta en taida rakastaa miestäni enää. Ilmeisesti ei auta muuta kuin kärvistellä.
Kommentit (25)
Minä eronneena neuvoisin seuraavaa: kun oma suhde on matalalla, ihastuuhan sitä vaikka taivaan lintuihin. Itsekin ihastuin avioliiton loppumetreillä yhteen arkkitehtiin ja yhteen lakimieheen. En tehnyt asialle yhtään mitään. Ihmeellistä on ettei ne miehet oo ollu yhtään mielessä eron jälkeen. Mies teki samoin: ihastui muihin. Mutta sitten kyllä lähtikin (toisen luo) kun liitto oli jo niin karikoilla.
Puhaltakaa liekkinne uudelleen roihuun. Erot on hiton kivuliaita juttuja (en tosin itse palaisi).
Tsemppiä!
Ajan kanssa kaikesta pääsee ainakin jossain määrin yli, tai vähimtään eteenpäin
E[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:40"]Onko se mies mahdollisesti hullaantunut sinuun? :d
[/quote]
Ehkä. Jotain tän suuntaista olen huomannut.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:45"]
Mutta kun en ole kiinnostunut omasta miehestä enää siinä mielessä. Yritetty kyllä on, mutta ei.
[/quote]Voi kyynel. Ja parisuhteenne on kestänyt kauanko? Kuinka kauan tuota kiinnostuksen puutetta on kestänyt ja onko sille muuta syytä kuin kyllästyminen samaan naamaan ja vehkeeseen?
No ei kun elämä risaseksi vaan, johan sulle sanottiin. Anti mennä, mitäpä miehen perheestä: itse miehestä, vaimosta tai lapsista. Ei mies varmaan tälläkään hetkellä ole onnellisena vaimon kainalossa rakkaussession jälkeen.