Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ihastunut perheelliseen mieheen

Vierailija
07.08.2015 |

Ärsyttää. Milloin tämä oikein menee ohi. Olen itsekin varattu, mutta en taida rakastaa miestäni enää. Ilmeisesti ei auta muuta kuin kärvistellä.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:45"]

Mutta kun en ole kiinnostunut omasta miehestä enää siinä mielessä. Yritetty kyllä on, mutta ei.

[/quote]Voi kyynel. Ja parisuhteenne on kestänyt kauanko? Kuinka kauan tuota kiinnostuksen puutetta on kestänyt ja onko sille muuta syytä kuin kyllästyminen samaan naamaan ja vehkeeseen?

No ei kun elämä risaseksi vaan, johan sulle sanottiin. Anti mennä, mitäpä miehen perheestä: itse miehestä, vaimosta tai lapsista. Ei mies varmaan tälläkään hetkellä ole onnellisena vaimon kainalossa rakkaussession jälkeen. 

Vierailija
22/25 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä eronneena neuvoisin seuraavaa: kun oma suhde on matalalla, ihastuuhan sitä vaikka taivaan lintuihin. Itsekin ihastuin avioliiton loppumetreillä yhteen arkkitehtiin ja yhteen lakimieheen. En tehnyt asialle yhtään mitään. Ihmeellistä on ettei ne miehet oo ollu yhtään mielessä eron jälkeen. Mies teki samoin: ihastui muihin. Mutta sitten kyllä lähtikin (toisen luo) kun liitto oli jo niin karikoilla.

Puhaltakaa liekkinne uudelleen roihuun. Erot on hiton kivuliaita juttuja (en tosin itse palaisi).

Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ikälriisi.

Vierailija
24/25 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajan kanssa kaikesta pääsee ainakin jossain määrin yli, tai vähimtään eteenpäin

Vierailija
25/25 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

E[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 00:40"]Onko se mies mahdollisesti hullaantunut sinuun? :d
[/quote]
Ehkä. Jotain tän suuntaista olen huomannut.