Missä miehet pettävät, jos eivät ole öitä poissa kotoaan
Mietin vaan pettääkö mieheni kun emme ole harrastaneet seksiä aikoihin. Kotona on kaikki yöt.. Joskus käy baareissa mutta kun tulee kotiin on niin lärvit että heppi tuskin on seissyt.. Mietin vaan että päivälläkö jossain?
Kommentit (35)
Rakastajattaren luona "baari-iltoina". Ensin nussitaan, sitten syödään, taas nussitaan ja kotiin lähtiessä otan viskin ja oluen niin että henki haisee. Vähän humalaisen näyttelyä kotiin tullessa niin pääsee sohvalle nukkumaan.
Töissä päivällä pikapanot neukkarissa,ylitöissä pidemmän kaavan mukaan. Lenkillä, kirjastoreissulla, milloin missäkin. Toisinaan myös kotona kun muijalla on menoa. Ja kalareissuilla ja mökillä "kavereiden" kanssa. Hirviseuran talkoot antaa paljon mahdollisuuksia.
Paneskella voi vaikka pappilan porstuassa.
No töissäpä hyvinki työpäivän aikana tai sen jälkeen!
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 08:14"]Omppuhotellissa
[/quote]
Just näin. Minä otin töistä muutaman tunnin vapaata ja sitten naisen kanssa omppuhotelliin. Vaimo luuli että olen töissä.
Eräs ukkomies chättäili netissä suomi24-treffit palstalla. Tapasimme muutaman kerran ruokatunnilla.
[quote author="Vierailija" time="07.08.2015 klo 01:07"]Ostin"sijoitusasunnon" ja käyn iltaisin ja viikonloppuisin "remontoimassa" sitä :) m42
[/quote]
Miksi et ota reilusti eroa?
Kyllä on sataprosenttisen vakuuttunut etten enää koskaan ala seurustelemaan kenenkään miehen kanssa. En anna yhdenkään miehen enää koskea minuun sormenpäälläkään.
En luota enää kehenkään. Halveksin pettämistä niin paljon että sitä ei moni usko.
Miehesi voi pettää myös miehen kanssa. Bi ja ukkomiehiä on homochatti täynnä.
Töissä, 'lenkillä', 'salilla' , siinä kai ne tällä hetkellä käytössä olevat.
Sinuna olisin enemmän huolissani etenevästä alkoholismista kuin kuvitellusta pettämisestä.
Töissä menee 'pitkään' ja käydään hotellissa. Ja pikaiset olen vetäissyt työpaikan vessassa. Samoin yhden juhlapaikan vessassa.
Ostin"sijoitusasunnon" ja käyn iltaisin ja viikonloppuisin "remontoimassa" sitä :) m42
Mä oon oppinut sen, että kyllä sille aika ja paikka löytyy tarpeen tullen. Ja vieläpä niin että vaimo kotona ei edes tajua mitä mies touhuilee. Valitettavasti.
Mä tiedän muutaman, jotka käy lenkillä, hiihtämässä, salilla tai työkavereiden kanssa yhdellä tai työpaikan edustustilaisuuksissa, kavereiden kanssa illanvietossa jne.
Naisista tiedän myös vastaavia. Naiset usein lähtee tyttöporukalla baariin, keikalle, illanviettoon jne.
Kyllä petturi aina ajan ja paikan löytää, jos haluaa.
Ap, onko miehesi muuten aina kotona? Jos on, niin tuskin pettää sinua. Jos on paljon omia menoja vapaa-ajalla niin se saattaisi olla merkki pettämisestä, mutta jos on yleensä aina kotona eikä seurustele koko aikaa puhelimen tai netin kanssa niin en kyllä oikein usko että miehesi pettää pelkästään työajalla.