Missä miehet pettävät, jos eivät ole öitä poissa kotoaan
Mietin vaan pettääkö mieheni kun emme ole harrastaneet seksiä aikoihin. Kotona on kaikki yöt.. Joskus käy baareissa mutta kun tulee kotiin on niin lärvit että heppi tuskin on seissyt.. Mietin vaan että päivälläkö jossain?
Kommentit (35)
Nurkan takana suorittaa pystypanoa naapurin muijan kans.
Missä tahansa. Onko pilkettä silmäkulmassa että saisi naista? Sehän sen ratkaisee. Ei aika ja paikka.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:43"]Missä tahansa. Onko pilkettä silmäkulmassa että saisi naista? Sehän sen ratkaisee. Ei aika ja paikka.
[/quote]
Kyllä saisi. Perus naistennaurattaja on mies..
Mun kyl petti aina baarireissulla. Kun menee heti illan alus naisen luo niin ei känni haittaa. Kauppareissukin riittää.
No, tiedän yhden, joka käy lenkillä tuttavaperheen vaimon luona.
Niinpä. Tää tyyppi oli kova naistenmies ennenkuin mut tapasi. Itse väittää että syy on stressi ettei nyt jaksa, mutta entiedä sitten. Turhaa varmaan alkaa vainoharhaiseksi.. Mitään puhelimia en ala stalkkaamaan, se on yksityisyyden loukkaamista.
Kaikki tuntemani tapaukset, miehet ja naiset, ovat pettäneet töissä. Työkavereiden kanssa ne suurimmat sutinat tuntuu olevan, ei baarit ole mitään siihen verrattuna,..
Sillon kun mulla oli panosuhde varattuun mieheen niin hän tuli tänne kyllä ihan päivisin esimerkiksi töiden jälkeen, selitti kai kotona menevänsä treeneihin, kaverilleen tjsp. Tai sanoi avovaimollensa menevänsä baariin ja tuli tänne saunomaan, paneskelemaan ja vetämään kalsarikännit mun kanssa.
En siis tiennyt vielä silloin, että hän seurustelee.
Jospa miehelläsi on tauti ja siksi pitää taukoa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:48"]Kaikki tuntemani tapaukset, miehet ja naiset, ovat pettäneet töissä. Työkavereiden kanssa ne suurimmat sutinat tuntuu olevan, ei baarit ole mitään siihen verrattuna,..
[/quote] Minkä alan ihmisiä ovat ja missä käyvät naimassa? Jos töissä niin missä siellä?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:51"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:48"]Kaikki tuntemani tapaukset, miehet ja naiset, ovat pettäneet töissä. Työkavereiden kanssa ne suurimmat sutinat tuntuu olevan, ei baarit ole mitään siihen verrattuna,.. [/quote] Minkä alan ihmisiä ovat ja missä käyvät naimassa? Jos töissä niin missä siellä?
[/quote]
Jos on joku asiakaspalvelupaikka, kuten kampaamo tai erikoiskauppa, niin sulkemisajan jälkeen siellä on hyvä hässiä. Samoin koululla muiden jo lähdettyä. Jos suhde kestää pitempään niin sitten siirtyvät salarakkaan kotiin. Ennen oli myös sitä, että jos piti käydä keräämässä jonkun matkalla olevan kaverin postit, kastella kukat ja tehdä lumityöt että talo näytti asutulta, niin siellä sitten saatiin salarakkaan kanssa pari tuntia omaa aikaa ja kiinnijääminen oli käytännössä mahdotonta.
Minä en petyänyt oaoerin keräyksessä.
Autossa, metsässä, naisen kotona, hotellissa, kaverin luona, töissä... Näitä riittää ja kokeiltu on. Mutta ikävää että joudut epäilemään. Kysy suoraan ja katso mitä vastaa. Mutta mieti, miltä vastaus sityen tuntuisi. Se on ratkaiseva tilanne parisuhteessa. Miksi ei halua seksiä sun kanssa ja onko piti aika jo mennyt? Itse en halunnut seksiä kotona, kun suhde toiseen oli aina vakava. Toivotan sulle voimia tässä. Suuntaan tai toiseen.
Mun kaveri petti miestään pizzakuskin kanssa.Tää pizzakuski kun lähti toimittamaan pizzaa niin se soitteli kaverilleni ja pyysi ajelulle.Jos kaverini mies sattui olemaan kotosalla kun pizza ukko soitti niin kaverini vaan jonkun tekosyyn esim. kauppareissun ja sitten mentiin "ajelulle".Siksiköhän pizzantoimitukset tuntuvat välillä kestävän.Ja k.o .pariskunta ei ole enää yhdessä.
Prostituoiduissa ja työmatkoilla.
Työpäivän aikana (vaikka ei ole samassa paikassa töissä), vapaa päivinä (vapaat keskellä viikkoa, vaimo töissä, ei tarvi edes kertoa minne lähtee), illala "kavereiden kanssa" ollessa, harrastuksessa. Tässäpä muutama esimerkki ;)
Ihan sama pääasia että taas Petetään!
Mun mies petti lapsemme vuokranantajan tyttären kanssa,naisen asunnolla. Ja kyllä,olemme vielä yhdessä ja onnellisia. Tapauksesta 10 vuotta
Älä mieti turhaan.