Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies! Osaatko tuoda naisellesi oikeanlaista herkkua jos hän pyytää?

Vierailija
06.08.2015 |

Mun mies tietää kyllä, että aina kun mä haluan herkutella niin haluan karkkia. Merkillä ei oo väliä, kunhan vaan on karkkia. :-P

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja ei. Riippuu millä tuulella pyytäjä on. Tietysti tiedän mistä hän pitää, mutta jos on känkkäränkkä niin silloinhan on aivan sama mitä tuo koska "jaanan" (bestiksen) mies osaa tuoda "jaanalle" aina paremmin herkut ja ajaakin uudemmalla autolla ja ne matkustaa vuodessa useammin lomillekin yms. ja koska mies osaa hoitaa kodin paremmin, on "jaana" siksi laihempikin kun ehtii käydä salilla...

Vierailija
2/8 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole koskaan osanneet tuoda oikeanlaista yksikään, vaan jos joskus harvoin jotain on tuonut niin juuri niitä joista olen moneen kertaan sanonut että inhoan.

Siis vaikkapa se ei mene perille etten pidä hillasta tai inhoan ananasta pitsassa. Kyllä mä ainakin tiedän kumppanista vuosien jälkeen että mistä se tykkää ja mitä se inhoaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tiedän kyllä mitä se haluaa, mutta en ikinä tuo mitään herkkuja. Mä kun en halua tapailla läskiä.

Vierailija
4/8 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuon joskus herkkuja. Tiedän, että tykkää mustikoista, avokadosta, passion hedelmästä ja syöntikypsästä tuoreesta ananaksesta. "Suuttuu" jos viikolla karkkia, mut vkl on ok ja tykkääkin siitä. M39

Vierailija
5/8 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta sille kitisevälle ämmälle mitään viedä. Vie mitä vaan niin ei kelpaa. Lopetin viemisen.

Vierailija
6/8 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh

Vierailija
7/8 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evvk! Tosi miehen mielipide

Vierailija
8/8 |
07.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks naiset ei vaan voi sanoa että mitä haluavat?