Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei huomioinut aamulla mitenkään, että on naistenpäivä

Vierailija
08.03.2022 |

Siinä keitti itselleen kahvia ja oli ihan kuin olisi normaali päivä. Nyt hän ihmettelee miksi vastailen töksäytellen whatsappissa.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
2/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi jotenkin erityisesti muistaa?

N42

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten oikeuksien päivä, ei mikään vaalenapunaisten ruusujen höpöhöpöpäivä.

Vierailija
4/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo varmaan, mutta minusta koko naistenpäivä on humpuukia. Olen nainen.

Vierailija
5/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

I wanna be a martyr too...

Vierailija
6/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistiko ap miestenpäivän?

Vierailija
7/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jo on ongelmat.

Vierailija
8/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan, mutta en myöskään sitä odota. Mä toivotan muille naisille hyvää naistenpäivää, mun mielestä se on enemmän meidän naisten juttu.

Vierailija
9/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

World first problem

Vierailija
10/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu missäpäin maailmaa asuu. Joissain maissa naistenpäivä on perinteisesti ollut se ruusujen ja lahjojen päivä, ja ystävänpäivä on tullut kuvioihin vasta länsimaistumisen myötä.

Vierailija
11/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti miehelläsi on sama suhde naisten päivään kuin isälläni. - Hän ei oikein tahdo hahmottaa sitä, että olisi vain yksi erityinen naisten päivä kun hänestä kaikki päivät kuuluvat kaikille; eikä niin, että vuodesta kaikki muut päivät ovat muiden (vanhalla suomella miesten) ja vain yksi kevät-talvinen päivä olisi naisten.

Itse huomaan ajattelevani vähän samantapaisesti.

Vierailija
12/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua kukat tai joku kahvileivos millään lailla haittaisi jos sellaisia saisin mutta fakta on etten yleensä itsekään muista naistenpäivää etukäteen niin en sitä mieheltäkään odota. :D äidin kanssa ollaan muutamana naistenpäivänä käyty syömässä yhdessä vähän pidemmän kaavan mukaan ja se on tuntunut luontevalta tavalta juhlistaa päivää. Tänään aattelin mennä käymään kaupan kautta ja vien jotain hyvää juotavaa ja syötävää illaksi äidille ja mulle, ehkä jotkut kasvonaamiot myös. :)

Mutta joo, toki ymmärrän että se on ärsyttävä tunne jos odottaa edes jotain pientä sanallista huomiointia eikä saa mitään. Kannattaa varmaan vinkata miehelle että tänään on muuten naistenpäivä niin jospa sitten hänen on helpompi muistaa jotenkin. :3

Vierailija
13/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vei töihin herkkuja naisille (omalla rahalla), mutta mua ei muistanut mitenkään... sellainen herrasmies.

Vierailija
14/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies huomioi naistenpäivän vierailemalla sivustolla, jossa on tarjolla deittipalveluja, eroottista hierontaa ja muita seksipalveluja. Eli huomioi kyllä naisia aina, mutta ei olemassa olevaa kumppania. Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen, myös naistenpäivänä. Itse en kaipaisi edes erillistä huomioita naistenpäivänä, mutta rehellistä ja luotettavaa miestä kylläkin, se riittäisi.

Vierailija
15/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies huomioi naistenpäivän vierailemalla sivustolla, jossa on tarjolla deittipalveluja, eroottista hierontaa ja muita seksipalveluja. Eli huomioi kyllä naisia aina, mutta ei olemassa olevaa kumppania. Ruoho on vihreämpää aidan toisella puolen, myös naistenpäivänä. Itse en kaipaisi edes erillistä huomioita naistenpäivänä, mutta rehellistä ja luotettavaa miestä kylläkin, se riittäisi.

Huomiopa sinä miestäsi ilmoittamalla, että nyt kun tänään laitoit avioerohakemuksen menemään, on hän vapaa sitten miestenpäivänä huomioimaan muita naisia ihan niin paljon kuin lystää!

Vierailija
16/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä ainakaan tarvitse mieheltäni mitään erityiskohtelua naistenpäivänä, huomioidaan arjessa muuten toisiamme. Naistenpäivä on vaan yks keksitty merkkipäivä monen muun joukossa.

Vierailija
17/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä olen myös nainen.Keksitty vain päivä että taas kauppiaat saisivat jotain turhan päiväistä myytyä.Kumma kyllä ei ole 2 kk aikaisemmin jo mainostettu mitä voisit ostaa naisellesi täksi päiväksi.

Vierailija
18/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mieltä olen myös nainen.Keksitty vain päivä että taas kauppiaat saisivat jotain turhan päiväistä myytyä.Kumma kyllä ei ole 2 kk aikaisemmin jo mainostettu mitä voisit ostaa naisellesi täksi päiväksi.

Tämä juuri. Pelkkää kaupallista skeidaa, jolla halutaan vain lisätä myyntiä.

Vierailija
19/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huomiopa sinä miestäsi ilmoittamalla, että nyt kun tänään laitoit avioerohakemuksen menemään, on hän vapaa sitten miestenpäivänä huomioimaan muita naisia ihan niin paljon kuin lystää!

Totta! Tätä on kestänyt jo muutamia vuosia, eikä taida tavat muuttua, vaikka niin toivoin.

Vierailija
20/22 |
08.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri näin.

https://www.ykliitto.fi/tapahtumat/yk-paivat/kansainvalinen-naistenpaiva

Vuonna 1910 Kööpenhaminassa kokoontunut sosialistinen internationaali päätti naistenpäivän vietosta, tarkoituksena edistää naisten äänioikeutta ja naisasialiikettä."

Johan hömpillä on ystävänpäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme yksi