Muijalla on HUUHTOHYLSYFOBIA! :D
Muija on tottunut koko ikänsä siihen, että vessapaperirullan keskiö laitetaan pahviroskikseen. Sehän ei huuhtoudu alas, jos se huuhdellaan vessanpöntöstä, vaan se tukkii röörin.
Hänelle on aivan ylivoimaisen vaikeaa tajuta näitä nykyaikaisia huuhtohylsyjä - siis sellaisia, jotka voi vetää pöntöstä alas. Vaikka minä sanon hänelle, että huuhdo se hylsy, hän laittaa sen roskikseen.
Fobiaa. Huuhtohylsyfobiaa. Ja kyvyttömyyttä uudistua nykyajan uusien keksintöjen mukana.
Kommentit (34)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:37"]
Pöntöstä ei tarvitse huuhdella alas mitään ylimääräistä. Hylsyn kartonki kuuluu kartonginkeräykseen. Pöntöstä alas huuhdeltu hylsy menee muhjuna vedenpuhdistamolle ja aiheuttaa ylimääräistä työtä. Muijallasi ei ole fobiaa, vaan tervettä järkeä.
[/quote]
Mutta kun kyseessä ei ole kartonki! Se ei ole pahvia! Hylsy on tehty täsmälleen samasta paperista kuin itse se vessapaperikin, ja hajoaa aivan samalla tavalla. Ap.
Voi kun minunkin ongelmani olisivat tuota luokkaa.
Naiset ovat konservatiiveja, säilyttäjiä. Naisten elämäntehtävänä on säilyttää ja siirtää menneiden sukupolvien tietotaito tulevaisuuteen, lapsilleen. Joskus se tietotaito vain valitettavasti on vanhentunutta ja nykyteknologia korvaa sen.
T: Vanha ja viisas
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:37"]
Pöntöstä ei tarvitse huuhdella alas mitään ylimääräistä. Hylsyn kartonki kuuluu kartonginkeräykseen. Pöntöstä alas huuhdeltu hylsy menee muhjuna vedenpuhdistamolle ja aiheuttaa ylimääräistä työtä. Muijallasi ei ole fobiaa, vaan tervettä järkeä.
[/quote]
Mutta kun kyseessä ei ole kartonki! Se ei ole pahvia! Hylsy on tehty täsmälleen samasta paperista kuin itse se vessapaperikin, ja hajoaa aivan samalla tavalla. Ap.
[/quote]
Ei sitä silti tarvitse pönttöön tunkea. Vai laitatko sinne muutenkin huviksesi ylimääräisiä tukkoja vessapaperia?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:39"]
[/quote]
[/quote]
Joo, mut kun jo nyt vedenpuhdistamot on ylikuormitettuja niin ei ole järkevää kuormittaa niitä vielä lisää tuolla täysin turhalla hylsyllä. Se kannattaa laittaa roskiin, jolloin vesimaksut ei nouse hylsyjen takia. Ne katos nousee kun niitä laitoksia on pakko laajentaa jos kaikki alkaa tunkea hylsyjä pönttöön.
Muijasi osaa ajatella aivoillaan, sinä taas teet kuten mainospellet käskee :)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:39"]
[/quote]
[/quote]
Tarviiko sitäkään ylimääräistä viedä sinne puhdistamolle erotteluun ja kuskattavaksi kaatopaikalle mutkan kautta? Ja voihan pönttö mennä tukkoon kun paperia on liikaa, vai pitäisikö hylsy huuhtoa erikseen, ja käyttää vielä joku 9 litraa vettä siihenkin?
Miehet eivät koskaan ole valveutuneita. Ja sitten vielä inttävät vastaan.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:50"]
Naiset ovat konservatiiveja, säilyttäjiä. Naisten elämäntehtävänä on säilyttää ja siirtää menneiden sukupolvien tietotaito tulevaisuuteen, lapsilleen. Joskus se tietotaito vain valitettavasti on vanhentunutta ja nykyteknologia korvaa sen.
T: Vanha ja viisas
[/quote]
Ja joskus miehet keksii ihan älyttömiä juttuja, kuten esim. nuo huuhtohylsyt. Monet kaupungit ja niiden vedenpuhdistamoiden MIESpomot kehottaa laittamaan ne hylsyt roskiin ei pönttöön.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:47"]Voi kun minunkin ongelmani olisivat tuota luokkaa.
[/quote]
No voi sentään, tämänhän aloituksen idea olikin että ainoa ongelma kyseisellä naisella on tuo. Kyllä muakin ahdistaa että hiukset on taas likaiset mutta ei se silti ikävä kyllä ole suurin ongelma :D
Sä oot ap itse tyhmä kun oot mennyt markkinamiesten lankaan, ja ostat jotain huuhtohylsyjä ja maksat niistä ylimääräistä ja sitten vesimaksuista ylimääräistä.
Kaikenlaiset hylsyt kuuluvat pahvinkeräykseen, vaikka niitä mainostettaisiin huuhdottavina.
Täytyy olla hyvin yksinkertainen ihminen, jotta tunkee niitä tukkimaan viemäreitä.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:37"] Pöntöstä ei tarvitse huuhdella alas mitään ylimääräistä. Hylsyn kartonki kuuluu kartonginkeräykseen. Pöntöstä alas huuhdeltu hylsy menee muhjuna vedenpuhdistamolle ja aiheuttaa ylimääräistä työtä. Muijallasi ei ole fobiaa, vaan tervettä järkeä. [/quote] Mutta kun kyseessä ei ole kartonki! Se ei ole pahvia! Hylsy on tehty täsmälleen samasta paperista kuin itse se vessapaperikin, ja hajoaa aivan samalla tavalla. Ap. [/quote] Ei sitä silti tarvitse pönttöön tunkea. Vai laitatko sinne muutenkin huviksesi ylimääräisiä tukkoja vessapaperia?
[/quote]
Miksi sinulle on vaikea laittaa vessapaperista tehtyä hylsyä niiden vessapaperiliuskojen perään, jotka sinä olet jo aiemmin huuhdellut alas? Materiaali nimittäin on samaa! Ei se mitään tukosta aiheuta pönttöön eikä putkeen, korkeintaan sinun urautuneeseen ajattelutapaasi :D Ap.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:59"]
Sä oot ap itse tyhmä kun oot mennyt markkinamiesten lankaan, ja ostat jotain huuhtohylsyjä ja maksat niistä ylimääräistä ja sitten vesimaksuista ylimääräistä.
[/quote]
Huuhtohylsyillä varustettu vessapaperipaketti on halvempi kuin pahvihylsyillä varustettu! :D Ap.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:05"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:54"]
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:37"] Pöntöstä ei tarvitse huuhdella alas mitään ylimääräistä. Hylsyn kartonki kuuluu kartonginkeräykseen. Pöntöstä alas huuhdeltu hylsy menee muhjuna vedenpuhdistamolle ja aiheuttaa ylimääräistä työtä. Muijallasi ei ole fobiaa, vaan tervettä järkeä. [/quote] Mutta kun kyseessä ei ole kartonki! Se ei ole pahvia! Hylsy on tehty täsmälleen samasta paperista kuin itse se vessapaperikin, ja hajoaa aivan samalla tavalla. Ap. [/quote] Ei sitä silti tarvitse pönttöön tunkea. Vai laitatko sinne muutenkin huviksesi ylimääräisiä tukkoja vessapaperia?
[/quote]
Miksi sinulle on vaikea laittaa vessapaperista tehtyä hylsyä niiden vessapaperiliuskojen perään, jotka sinä olet jo aiemmin huuhdellut alas? Materiaali nimittäin on samaa! Ei se mitään tukosta aiheuta pönttöön eikä putkeen, korkeintaan sinun urautuneeseen ajattelutapaasi :D Ap.
[/quote]
Sitä vessapaperia menee aika paljon vähemmän.
No mä ainakin huuhdon pöntöstä alas vain likaiset pyyhkimiseen käytetyt paperit, en muuta. Eipä ne hylsyt varmaan pönttöä tuki mutta vituttavat vedenpuhdistamolla, kuten tännekin linkatuista uutisista voi päätellä.