Osaatko Bohemian Rhapsodyn sanat? Minkäikäinen olet?
Se tuli tänään taas radiosta kun ajoin autoa, ja on aina yhtä hauskaa laulaa mukana =D
"I see a little silhouetto of a man,
Scaramouche, Scaramouche, will you do the Fandango?
Thunderbolt and lightning,
Very, very frightening me.
(Galileo) Galileo.
(Galileo) Galileo,
Galileo Figaro
Magnifico."
jne.....
Itse olen 32v, ja olen tykännyt tästä niin kauan kuin muistan.
Mahtaako tämä pysyä tunnettuna vielä kauan? Vai osaakohan tämän päivän lapset tämän ulkoa kolmekymppisinä? =)
Kommentit (47)
Osaan, valitettavasti. Aika tyhmä renkutushan tuo on. Aina olen ihmetellyt, mikä kyseisessä tekeleessä on olevinaan kovin hienoa. M38
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:22"]
Osaan!! Pitääpä heti kuunnella :) T. 21v
[/quote]
Ja itseasiassa laulan jopa niin okei tämän, että saattaisin karaokessa vetää joskus... :D (Ei varmaan oo kyllä valikoimissa, vai onko..?) - Enkä muuten yleensä vetele karaokessa mitään.
[/quote] On monessakin paikassa, olen itse (selvinpäin!) laulanut tämän =) t. Ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:44"]Osaan, valitettavasti. Aika tyhmä renkutushan tuo on. Aina olen ihmetellyt, mikä kyseisessä tekeleessä on olevinaan kovin hienoa. M38
[/quote] Ehkä juuri se tyhmyys? =)
Minunkin lempparibiisi jo lapsuudesta! Valitettavasti tykkään laulaa tuota aina mukana, en osaa laulaa :D Mutta sanat osaan kyllä. Olen 32 vuotias nainen.
Beelzebub has a devil but aside for me, for me, for MEEEEEEEEEEEEEE-EEE-EEE-EEEE!!!!!!
Osaan ja osaan tehdä kuperkeikan t. Jami 8v
Tuota kohtaa en, alun kyllä. Pidän enemmän Queenin loppupään tuotannosta. 34
Osaan, olen osannut jo n. 40 vuotta. Ikää 60v
Osaan! Sitä on hauska laulaa, olen kova Queen-fani. Rakastan myös Freddien Barcelona-levyä! Niin ja ikää 26 vuotta.
Hiukka vanhempaa ikäluokkaa ja en osaa. Oli ihan liian homoa kuunneltavaksi sillon aikanaan.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:54"]
Hiukka vanhempaa ikäluokkaa ja en osaa. Oli ihan liian homoa kuunneltavaksi sillon aikanaan.
[/quote]
Heh... tuttu tunne. Ei ollut nuoruudessani oikein katu-uskottavaa kuunnella Queenia, ihan liian tyttömäistä. Kotona kyllä salaa diggailin. ;)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:26"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:22"]
Osaan!! Pitääpä heti kuunnella :) T. 21v
[/quote]
Ja itseasiassa laulan jopa niin okei tämän, että saattaisin karaokessa vetää joskus... :D (Ei varmaan oo kyllä valikoimissa, vai onko..?) - Enkä muuten yleensä vetele karaokessa mitään.
[/quote] On monessakin paikassa, olen itse (selvinpäin!) laulanut tämän =) t. Ap
[/quote]
Queenia ja varsinkaan bohemian rhapsodya EI SAA RAISKATA KARAOKESSA!!!!
En, olen 42v