Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Järkytyin läskeistäni taas kerran

Vierailija
06.08.2015 |

Ei hirvitys, mikä matami mä olen! Sovittelin juhlamekkoja, ja kyllä ne mahtui, mutta ei yksikään näyttänyt hyvältä tämmösessä muhkukasassa. 164/93 tän päivän lukema. Tsempatkaa mua laihduttamaan!

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihduta. Olet muuten kahen vuoden päästäkin läski tai läskempi. THIS IS FAKTA

Vierailija
2/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 21:57"]Laihduta. Olet muuten kahen vuoden päästäkin läski tai läskempi. THIS IS FAKTA
[/quote]

Tiedän. Oon jo monta vuotta ollut. Kysymys onkin, miten muuttaa tapojaan!?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö sun kokeilla sitä että syöt säännöllisin välein. Mutta pieniä annoskokoja.

Vierailija
4/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka sun tarvitsee selvittää haluatko oikeasti muutosta nykyiseen.

Vierailija
5/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka on mun kompastuskivi. Syön isoja määriä, se on totta. Jotenkin en usko, että vähän riittää, ja on vaan aikaavievää ja vaivalloista syödä koko ajan. Siltä se viisi kertaa päivässä tuntuu. Kuulostaa varmaan typerältä.

Lisäksi ruoka on mun turva. Oon tunnesyöppö pahinta laatua. Näitä juttuja oon jo käsitellytkin.

Enkä koskaan saa miestä punkerona, se on tullut selväksi. En pidä itsestäni.

Vierailija
6/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

╚═( ͡° ͜ʖ ͡°)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…..╚(███)╝
……╚(██)╝
………(█)
……….*

Vierailija
7/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei sinä. Mulla ihan tasan sama paino ja pituus. Alotetaanko yhessä laihduttaa

Vierailija
8/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alotetaan! Vertaistuki tulee tarpeeseen! Ootko kauan miettinyt alottamista vai vasta herännyt asiaan?

Vierailija
9/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten teillä riittää rahat syödä itsenne noin isoiksi??

Vierailija
10/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole perhettä, asuntolainaa, tarvetta uusille vaatteille, pokkaa matkustaa, treffejä... Mihin sen rahan muka laittaisi.

Vierailija
11/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:15"]

Ruoka on mun kompastuskivi. Syön isoja määriä, se on totta. Jotenkin en usko, että vähän riittää, ja on vaan aikaavievää ja vaivalloista syödä koko ajan. Siltä se viisi kertaa päivässä tuntuu. Kuulostaa varmaan typerältä. Lisäksi ruoka on mun turva. Oon tunnesyöppö pahinta laatua. Näitä juttuja oon jo käsitellytkin. Enkä koskaan saa miestä punkerona, se on tullut selväksi. En pidä itsestäni.

[/quote]

Ei se miehen saaminen ole kiloista kiinni... Avain on juuri siinä, että pidät itseäsi arvostamisen ja välittämisen arvoisena. Pidä ensin itsestäsi ja anna sama mahdollisuus jollekin miehelle.

Vierailija
12/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpsis, isot on ihania. Koitat hyväksyä ja tykätä itsestäsi sellaisena kun olet. Urheilusta tulee kyllä hyvä mieli, mutta ei kannata hukata hyvää elämää laihduttamaiseen.

terveisin kilojen ystävä

Vierailija
13/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun syöt, niin mietihän miten pieni vatsasi oikeasti on. Ei sinne kerralla tarvitse haarukoida hirveesti tavaraa. Lisää salaatin ja yleensäkin kasvisten osuutta ruokavaliossa.

Vierailija
14/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isot ei ole ihania.. ällöttäviä läskejä. Haisevat todella pahalle. Makkaroiden välissä kesä kuumalla järkyttävää mahlaa vai mitä lie sontaa. En tule ikinä ymmärtämään ihmisiä jotka lihottavat itsensä valaiksi! Yks elämä vaan täällä niin mitä ihmettä liikkuu jonku päässä että turpoaa sitten 3 kokoiseksi??!

Vierailija
15/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse onkin siitä, etten pidä itsestäni isona. Olo on tukala ja nuutunut, liikkuminen kömpelöä, vaatteet näyttävät rumilta, läskit tutisee. Olen ollut hoikkakin vuosia sitten ja mielialakin ihan toinen. Sama rakastettava sisin minulla on, mutta kun ulkokuori on omasta mielestä vastenmielinen, niin en siedä läheisyyttä.

Vierailija
16/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:56"]Kun syöt, niin mietihän miten pieni vatsasi oikeasti on. Ei sinne kerralla tarvitse haarukoida hirveesti tavaraa. Lisää salaatin ja yleensäkin kasvisten osuutta ruokavaliossa.
[/quote]

Vuosien syöpöttelyllä saa vatsalaukun venytettyä aikasta suureksi!

Vierailija
17/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 22:59"]Isot ei ole ihania.. ällöttäviä läskejä. Haisevat todella pahalle.
[/quote]

Minä ainakin käyn vähintään kerran päivässä suihkusa, käytän puhtaita vaatteita ja deodoranttia.

Vierailija
18/18 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 23:00"]

Kyse onkin siitä, etten pidä itsestäni isona. Olo on tukala ja nuutunut, liikkuminen kömpelöä, vaatteet näyttävät rumilta, läskit tutisee. Olen ollut hoikkakin vuosia sitten ja mielialakin ihan toinen. Sama rakastettava sisin minulla on, mutta kun ulkokuori on omasta mielestä vastenmielinen, niin en siedä läheisyyttä.

[/quote]

Ok, aiemmasta kommentista sai eri käsityksen.

Tuossa on kyllä monta syytä ja motivaationaihetta laihduttaa. Keskittyisin tunnesyömisen selvittämiseen, jollain aterian jaksottamisilla kun ei noita juttuja pelkästään hoideta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä yhdeksän