Kissan kuoleman jälkeen asettelen verhoja niin että se näkisi olohuoneeseen
Taivaasta jos sieltä katsoo tänne, ja kotiin tullessa huudan muiden kissojen nimien lisäksi kuolleen kisun nimen, koska ahdistaa että se on nyt paikalla mutta pelkkä sielu eli se on näkymätön ja sille tulee paha mieli jos en huuda senkin nimeä. Kissan kuolemasta jokusen viikkoa, kauhean raskasta, milloin tämä helpottaa tai on teillä helpottanut?
Kommentit (15)
En osaa auttaa, mutta syvimmät osanottoni ja voimantoivotukseni! <3
Koiran kuolemasta kuukausi. On jo helpottanut. Vaikka vieläkin olen ajatuksissani lähdössä lenkille ja laitan aamulla raikasta vettä vain huomatakseni että ainiin. Siellä hän on mun enkeli.
Olen pahoillani kissasi kuolemasta.
Hyvin teet kun asettelet verhoja sen katsella ja kutsut sitä.
Koville se ottaa, tiedän. Huutelen itsekin joskus kymmenen vuotta sitten kuollutta kissaani kotiin.
Jaksamista! Muut kissasi varmaan lohduttavat. Ne osaavat sen hyvin. Hyrrr.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:02"]Laita vaikka joku kuva esille miukusta? Niin ei tarvitse sinun olla kuin olisit unohtanut.
[/quote]enpä tullut ajatelleeksi, valokuvia ei ole, mutta tabletissa olevat kuvat voi hyödyntää vaikka ifolor tauluna, kiitos :)
Kaarina Helakisa: Taivaskissa
"Olen avaruuksien Kissa,
olen Kissa ihmeellinen.
Olen unien, tähtien kissa,
Tulin takaa pilvien.
Minä rakensin teille talon,
jossa paljon rakastetaan.
Nyt takaisin lähden, vaan palaan
uniinne toisinaan"
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:11"]Olen pahoillani kissasi kuolemasta.
Hyvin teet kun asettelet verhoja sen katsella ja kutsut sitä.
Koville se ottaa, tiedän. Huutelen itsekin joskus kymmenen vuotta sitten kuollutta kissaani kotiin.
Jaksamista! Muut kissasi varmaan lohduttavat. Ne osaavat sen hyvin. Hyrrr.
[/quote]kiitos osanotostasi <3
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:10"]En osaa auttaa, mutta syvimmät osanottoni ja voimantoivotukseni! <3
[/quote]kiitos <3
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:11"]Koiran kuolemasta kuukausi. On jo helpottanut. Vaikka vieläkin olen ajatuksissani lähdössä lenkille ja laitan aamulla raikasta vettä vain huomatakseni että ainiin. Siellä hän on mun enkeli.
[/quote]voi ei :( itsekkin mietin ekana aamuna että miksi kissa ei tulekkaan ja romahdin kun tajusin.. Oli äkillinen kuolema, mihin ei voinut varautua :(
Ajan kuluessa helpottaa. Mutta eiväthän nämä veijariystävämme missään vaiheessa mielistämme unohdu, ei kä pidäkään.
m50
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:14"]Kaarina Helakisa: Taivaskissa
"Olen avaruuksien Kissa,
olen Kissa ihmeellinen.
Olen unien, tähtien kissa,
Tulin takaa pilvien.
Minä rakensin teille talon,
jossa paljon rakastetaan.
Nyt takaisin lähden, vaan palaan
uniinne toisinaan"
[/quote]kaunis runo, kiva kun laitoit. tietääkö kukaan sellaista kuvaa missä on sumua ja taivas ja kissaenkeleitä paljon ja ehkä jokunen polku siinä oli?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 19:24"]https://www.google.fi/search?q=sateenkaarisilta+kissa&biw=1845&bih=1002&source=lnms&tbm=isch&sa=X&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAWoVChMI4OC-lu-UxwIVBRYsCh1HswJu&dpr=0.9#tbm=isch&q=rainbow+bridge+cat
[/quote]kiitos paljon!
Laita vaikka joku kuva esille miukusta? Niin ei tarvitse sinun olla kuin olisit unohtanut.