Perussuomalaisten kannatus laskee edelleen!
Kommentit (14)
Pysynyt ennallaan. Seuraa muitakin uutisia.
Kannatus on pysynyt ennallaan, joten mistä keksit, että kannatus laskisi?
Aika mielenkiintoista journalisimia, että tiedetään jo syy (immonen) kannatuksen laskulle, vaikka asiaa ei ole edes tutkimuksessa tutkittu.
Kohta on Vihreät menneet Persujen ohi.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 16:10"]Aika mielenkiintoista journalisimia, että tiedetään jo syy (immonen) kannatuksen laskulle, vaikka asiaa ei ole edes tutkimuksessa tutkittu.
[/quote]
Perus Iltis<3 ollaan niin vihreitä että!
Jännä nähdä mitä tapahtuu puoluekokouksessa, myykö persut persettä vai ei. Myykö puolue, joka väittää tiukasti potkivansa pellolle rasistit ja olevansa ei-rasistinen, kaikki periaatteensa homma-linjan äänistä. Ja jos homma-linja onkin puolueen todellinen agenda, silloinhan ne myy persettä koko ajan.
Mä luulen, että Persujen kannatus jopa nousee tämän Immos-kohun myötä. Poliisikin totesi, ettei viestissä ole mitään tutkittavaa: http://www.poliisi.fi/tietoa_poliisista/tiedotteet/1/1/keskusrikospoliisi_ei_kaynnista_esitutkintaa_kansanedustaja_olli_immosen_facebook-kirjoituksesta_37533
Ihmisten silmät on avattu. Koko tämä pariviikkoinen älämölö miekkareineen... niin miksi ja kenen toimesta?
VIHR +1,2
KD -0,7
Eikös ne aito avioliitto-hörhöt väittäneet että vihreistä on käynyt joukkopako kristillisiin :D
Ei ole laskenut, vaan nousu on pysähtynyt. Mutta varmaan kohta lähtee laskuun.
Persujen kannatus on siitä jännä, että se on aina laskusuunnassa kunnes sitten vaaleissa se on siellä kärkipaikoilla. Näin on ollut viimeiset 10 vuotta.
Persut jatkaa taidokasta ulosantiaan!!!
Keneltä on kyselty, minulta ei ainakaan...enkä usko ylen propagandaa muutenkaan.
Jotenkin itse en jaksa uskoa että nämä Immosen kirjoitukset vaikuttaisivat ainakaan kokonaisuudessaan negatiivisesti persujen kannatukseen. Oikeastaan epäilen että juuri sellaiset seikat nostavat kannatusta. Epäilen että ilman Immosta kannatus olisi alhaisempi. Soinin osittainen omien sanojensa syöminen sen sijaan mahdollisesti vaikuttavat kannatukseen negatiivisesti.