Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Odotan kaksosia yhden yön jutulle

Vierailija
06.08.2015 |

Olen 26-vuotias. Minulla on koulutus, olen työelämässä ja asiat ovat muutenkin mallillaan. Mies on aika pitkälti samassa tilanteessa, joten lähtökohdat ovat hyvät. Paitsi ettemme ole yhdessä. Tapasimme baarissa, harrastimme seksiä ja sen jälkeen olemme käyneet pari kertaa kahvilla yms.
Mies haluaisi pitää lapset. Hän uskoo että saisimme huoltajuuden toimimaan, vaikka meistä ei paria tulisikaan (joskin hän on kiinnostunut minusta ja haluaisi enemmän).
Itse olen ristiriitaisissa tunnelmissa. Tavallaan haluaisin nämä lapset, mutta ajatus siitä että isä on puolituttu saa minut kovin pelokkaaksi. Lisäksi jos jään yksin, jään kahden lapsen kanssa yksin...

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä rv nyt? Millon sait tietää odottavasi kahta?

Vierailija
22/35 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tietysti mies naimisissa, liuta lapsia kotona, ottaa eron eli ihan classiset hommelit....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini, akateemisesti koulutettu, sai yhden illan iloittelun tuloksena kaksoset. Jälkeen päin on sanonut, ettei olisi pitänyt lapsia, jos olisi tienyt mikä oli edessä.

Kaksosten yksinhuoltajana oli työnteko yhtä tuskaa. Lapset olivat koko ajan sairaina, eikä ollut ketään muuta, joka olisi hoitanut sairaita lapsia, eikä yh-äidillä ollut varaa palkata hoitajaa kotiin. Taloudellisesti oli tiukkaa muutenkin, kun joutui olemaan palkatta poissa töistä lasten jatkuvien sairastelujen takia. Kaikkia on tuplasti, eikä kierrättämistä voi tehdä. Sinuna harkitsisin.

Vierailija
24/35 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:37"]Oli antoisi pyllyttely ! Pidät tietty lapset ja rupeat sovinnolla kahden lapsen yh-äipäx ! Olit onnekas !  Kyllä joku sinut vielä huolii  jos et bröhisty isoksi rasvavalaaksi niinkuin monet tapaavat tehdä ! Värikkäämmät muuttajat eivät oot kovin nirsoja ainakin niiden patjaksi voisit kelvata sitten jos käy huonosti !
[/quote]

Tässä on ikävä kyllä totuuden siemen :D :/

Vierailija
25/35 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin sun tilanteessa niin en pitäisi lasta.
Mulla on ollut neljä yhden yön juttua, kerran tulin raskaaksi, kun oltiin kännissä ja se mies (tai enemmänkin poika) vakuutti että sillä on kumi mutta eihän sillä ollut. Mä olen päättänyt, etten hanki lapsia joten siis abortoin sen. Mä en tiedä, olenko nyt ihan helvetin tunteeton kylmä ihminen, ihansama, mutta enemmän mua ärsytti se että tää kyseinen jätkä kusetti mua ku se että jouduin tekee abortin.
Nyt elän onnellisena tyttöystäväni kanssa, enkä koko aborttia juuri muistelekaan. :)
N28

Vierailija
26/35 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mistä varmaan pelkät että jos et nyt porsi niitä lapsia niin jäät lapsettomaksi kun alat vanheta yms..

Vierailija
27/35 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten jälkiehkäisyä käyttänyt??! 

Vierailija
28/35 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 15:00"]Et sitten jälkiehkäisyä käyttänyt??! 

[/quote]
Tiesitkö, ettei esim. e-pillereiden petettyä voi tietää, että se on pettänyt? Tai jos vaikka mies ottaa kondomin pois eikä huomaa pientä reikää/katso tarkkaan vaan rullaa sen vaan pois ja viskaisee roskikseen?

Vierailija
29/35 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:16"]

Yhdenyönsuhteet eivät useinkaan tuo mitään hyvää. En ymmärrä miksi nykyisin ei enää haluta antaa seksille mitään arvoa. Ollaan kuin jotakin apinoita, jotka nussivat kaikkea mahdollista. Ja vielä lapsia sitten siitä alulle niin hyvä tulee. Hohhoijakkaa.

[/quote]

No se oli sinun mielipiteesi ja olisit voinut pitää senomanasi. Ei auta AP:ta tässä vaiheessa ollenkaan. Onko sulla jotain omia seksuaalisia lukkoja, kun suhtautuminen on tollainen? Ei kaikkien tarvitse harrastaa yhden yön juttuja, mutta miksi tuomita jos jotkut haluavat, kahden aikuisen sinkun välillä,, vastuullisesti hoidettuna siitä ei ole kenellekkään haittaa. Sinä varmaan harrastat seksiä vain lisääntymistarkoituksessa?

AP:lle kovasti tsemppiä, vaikea tilanne. Aika vaikea tietää noin tuntemattomasta miehestä, että olisi oikeasti niin vastuullinen että jäisi avuksi jos tilanne menisikin vaikeaksi, esim. koliikki. Yksinjäämisen pelko on todellakin aiheellista tuossa tilanteessa, ja on aivan totta että tuplasti vaikeampaahan se sitten on. Jos toiveissasi on kumppanin löytäminen (siis jos lasten isän kanssa ei onnistu), niin sehän varmaan menee tauolle ainakin joksikin aikaa. Mieti tarkasti mitä lasten pitäminen tarkottaisi koko loppuelämällesi, ja yritä päätyä ratkaisuun jonka itse tunnet oikeaksi. 

Vierailija
30/35 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden yön panoissa pitäis olla tupla- tai triplaehkäisy

naisethan myös tekee tällaista tahallaan

voi lapsiparat, ei toi paljon spermapankkia parempi ole

Vierailija
31/35 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 15:00"]Et sitten jälkiehkäisyä käyttänyt??!    [/quote] Tiesitkö, ettei esim. e-pillereiden petettyä voi tietää, että se on pettänyt? Tai jos vaikka mies ottaa kondomin pois eikä huomaa pientä reikää/katso tarkkaan vaan rullaa sen vaan pois ja viskaisee roskikseen?

[/quote]

Pillerit ei petä jos ne ottaa aina ja säännöllisesti. Ja sen lisäksi yhden illan jutuissa on taitiriskinkin takia käytettävä kondomia eli käytännössä tuplaehkäisy. Kondomi kannattaa aina rullata itse miehen kalun päälle ja tarkastaa roskiin vietäessä. 

Vaikka on raskaana kannattaa käydä myös tastauttamassa taudit jos on niin tyhmiä olet, että pelkällä pilsulla on ehkäisty...

Vierailija
32/35 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 15:08"]yhden yön panoissa pitäis olla tupla- tai triplaehkäisy

naisethan myös tekee tällaista tahallaan

voi lapsiparat, ei toi paljon spermapankkia parempi ole
[/quote]
Minulla on hormonikierukka ja itse asiassa hetkellisesti e-pillerit siinä päällä + seksisuhteissa kondomi. Nyt olisi kyllä aika ihme, jos tulisin raskaaksi :D

Vierailija
33/35 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tautiriskin

Vierailija
34/35 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:55"]

Kaverini, akateemisesti koulutettu, sai yhden illan iloittelun tuloksena kaksoset. Jälkeen päin on sanonut, ettei olisi pitänyt lapsia, jos olisi tienyt mikä oli edessä. Kaksosten yksinhuoltajana oli työnteko yhtä tuskaa. Lapset olivat koko ajan sairaina, eikä ollut ketään muuta, joka olisi hoitanut sairaita lapsia, eikä yh-äidillä ollut varaa palkata hoitajaa kotiin. Taloudellisesti oli tiukkaa muutenkin, kun joutui olemaan palkatta poissa töistä lasten jatkuvien sairastelujen takia. Kaikkia on tuplasti, eikä kierrättämistä voi tehdä. Sinuna harkitsisin.

[/quote]

Jos hyvin käy niin ap saa terveet lapset, jotka ei juurikaan sairastele.

Vierailija
35/35 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 14:55"]Kaverini, akateemisesti koulutettu, sai yhden illan iloittelun tuloksena kaksoset. Jälkeen päin on sanonut, ettei olisi pitänyt lapsia, jos olisi tienyt mikä oli edessä.

Kaksosten yksinhuoltajana oli työnteko yhtä tuskaa. Lapset olivat koko ajan sairaina, eikä ollut ketään muuta, joka olisi hoitanut sairaita lapsia, eikä yh-äidillä ollut varaa palkata hoitajaa kotiin. Taloudellisesti oli tiukkaa muutenkin, kun joutui olemaan palkatta poissa töistä lasten jatkuvien sairastelujen takia. Kaikkia on tuplasti, eikä kierrättämistä voi tehdä. Sinuna harkitsisin.
[/quote] oliko samaa mieltä lasten kasvettua ulos vauva iästä?
Kysele jos ennalta saatko jonkun luoksesi hoitamaan vauvoja että saat välillä edes nukkua. Vaikka olisit kotonakin niin " tavattavissa" vaan hätätilanteessa. Jos osaat nukkua päivisin, jonkun joka välillä käyttää ne päivä lenkillä. Itse olin 4 lapsen (joista vanhimmainen 5) kanssa kuukausia "yh" kun mies teki Reissu hommia ja oli Sillon tällön yön/vkl kotona. Ihminen pärjää jos on tahtoa ja sisua ;) ja halua pitää lapset. Suurin kysymys on haluatko lapset. Haluatko lapset vaikka yksin joutuisit pääsääntöisesti olemaan heistä vastuussa. Jaksamisen kanssa kannattaa myös jutella lastensuojelun kanssa. Ennalta ehkäisevänä tukena voi monissa kunnissa saada ns. Kotipalvelua (käyvät siivoamassa/laittamassa ruokaa/katsomassa lapsia jos pitää lääkärissä tai muualla käydä tai haluaa ihan vaan nukkua). Moni pitää lasua peikko, mutta meille se on ollut pelastus. Satsataan ennaltaehkäisyyn. Ikinä ei ole huostaanottoa/sijoitusta tms. edes ehdotettu. Kannattaa miettiä eri vaihtoehtoja jo valmiiksi ettet väsy heti alkuun liikaa, sillon ei toimi aivot enää mitenkään päin. Tsemppiä päätökseen ei varmasti ole helppoa päätti mitenkään vain..