Kotiseksiä toooosi harvoin - pettääköhän mies?
Toisessa ketjussa puhuttiin miehen ulkomailla pettämisestä.
Meillä taas niin, että mies aina kotona, mutta seksielämä kuihtunut niin, että seksiä on ehkä 1 krt/kk! Välillä kyselen, mutta mies ei kuulemma masturboikaan. Tai ainakin näin sanoo.
Työpäivän aikana on ainoa, milloin jonnekin ehtisi pettämään. Ei ole petturityyppinen, mutta mietin, että kun seksiä meillä näin harvoin, niin käyköhän jossain kuitenkin pussinsa tyhjentämässä tai voiko olla mies, joka ei seksiä useammin kaipaisikaan (ikää 40v.)?????
Kommentit (28)
tilaat miehesi kokoisen tai hieman pienemmän, jos epäilet itsetunto-ongelmaa...
m31
Kyllä juttu on näin, että aikuisen ihmisen pitää pystyä hyväksymään seksuaaliset tarpeet sukupuolesta riippumatta. Jos 40v mies ei ymmärrä, että hänen vaimonsa haluaa kokea tyydytystä, on miehen tehtävä käsitellä asia mielessään. Ihan sama mikä vehje on kyseessä, kurkku, dildo tai vaikka porakone.
Tiedän kyllä että joillekin nämä asiat ovat ahdistavia. (Olen se, jonka vaimo hermostui tekopillusta...) Ei siinä auta muu kuin puhuminen.
Olet oikeassa, juuri puhuminen on kaiken a ja o. Itse olen juuri tälläinen nainen kuka aluksi suuttui, kun näin mieheni käyneen edes joillain sivuilla, missä oli paljasta pintaa. Mutta kun juttelimme, aloin minäkin näkemään asiat hieman toisessa valossa. Ja senkin vielä voin sanoa, että kyllä siinä seksikin parani huomattavasti ;).
nimimerkki:
ennen pipo kireällä ;)
ettei mies tarvitse kovin usein seksiä. Tai sitten minunkin miehelläni on jo vuosikausia ollut toinen nainen. Meillä on ihan tavallista, että seksikertojen välillä on kuukausia. Esim. tänä vuonna seksiä on ollut 5-6 kertaa, viimeksi elokuussa. Elämme muutenkin kuin kämppikset eli seksittömyys voi selittyä silläkin.
Asiasta on joskus ollut puhetta ja epäilen, että minä olen meistäkin se joka useammin haluaisi seksiä. Se taas hoituu nykyään Delfiinin kanssa, niin ei tarvitse miestä vaivata. Katselkoot telkkaria rauhassa...
Naisena haluaisin enemmän, mutta mies haluaa vain kerran kolmessa kuukaudessa. Olen siirtynyt sooloseksiin, mutta aina välillä ajatus laukkaa siihen, miten kivaa olisi, jos joku oikeasti naisi minua. (Rakastelu on tietty tavoitetila, mutta haluaisin tuntea vielä sen seksin huuman, vaikka sitten ilman tunteita) Ravintolareissuillakin olen useasti miettinyt, miten mukava olisi mennä jonkun vieraan matkaan ja saada seksiä...
ime siltä pallit tyhjiksi aluksi ja päästä sitten vasta pillua nuolemaan kun olet saanut omasi miehesi pystyy jo uuteen kierrokseen ja kestää pidempään kun 15 työntöä
sille miehelle joka ei meinaa saada ootteko kokeillu sinne pyllyn puolelle... ite toisella kiesillä kun ei meinaa välillä saada niin turvaudutaan siihen pyllypanoon ja onhan sekin sitten oma lisäkkeensä ja tuo vaihtelua ei jää saamatta mutta jos ei vaimo anna perää niin sitten se ei onnistu mutta...
Kyllä moni ahdistuu seksileluista, valitettavasti. Jos mies on epävarma itsestään, 30 senttinen tekokyrpä saattaa olla aika paha...
Nykyinen vaimo veti herneen nenään kun ehdotin sellaista tekopildeä. Molemmat tietää hyvin, että minulla on vaikeuksia laueta, ja siitä on puhuttu monet kerrat. Silti se riittämättömyyden tunne oli vahvempi.