Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kotiseksiä toooosi harvoin - pettääköhän mies?

Vierailija
29.09.2006 |

Toisessa ketjussa puhuttiin miehen ulkomailla pettämisestä.

Meillä taas niin, että mies aina kotona, mutta seksielämä kuihtunut niin, että seksiä on ehkä 1 krt/kk! Välillä kyselen, mutta mies ei kuulemma masturboikaan. Tai ainakin näin sanoo.

Työpäivän aikana on ainoa, milloin jonnekin ehtisi pettämään. Ei ole petturityyppinen, mutta mietin, että kun seksiä meillä näin harvoin, niin käyköhän jossain kuitenkin pussinsa tyhjentämässä tai voiko olla mies, joka ei seksiä useammin kaipaisikaan (ikää 40v.)?????

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on aina kotona, eli työtön tms. niin eipä tuollaisessa stressitilanteessa seksikään varmaan kiinnosta. Onko teillä taloudellisia huolia?

Vierailija
2/28 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taloudellisesti on tiukkaa -en tiedä, onko nyt ihan huolia, mutta jatkuvaa pennin venytystä kyllä! Lasten kanssa on sitten enemmänkin huolia...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ukkos joutunut turhaan vonkaamaan ? eli jos et ole antanut vaikka sillä olis tehny mieli niin todennäköisesti jo luovuttanut ja ei jaksa hakata päätä seinään enää.

Vierailija
4/28 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos siksi, että sinä et halua, niin onko se nyt sitten niin kauheaa, jos mies käy tyhjentämässä jossain muualla? Sinun kanssasi hän nyt silti tuntuu haluavan elämänsä muuten jakaa, joten what' s the problem?

Olen itsekin nainen, mutta en ymmärrä tällaisia vaatimuksia, että seksiä ei kotona harrasteta, mutta ei sitä sitten saisi harrastaa muuallakaan. Ajattelen tämä myös toisinpäin, tasa-arvo on tärkeää, eli jos en naisena saa seksiä kotona, miehen täytyy sallia, että käyn muualla panemassa. En ikinä retostelisi tekemisilläni, koska mieheni kanssa haluan kuitenkin elämäni muuten jakaa. Välillä vaan tuntuu, että olen mielipiteineni kovin yksin. Mieheni ymmärtää, ja -tästäkö johtuen- ei ole seksistä puutetta meillä kotona kummallakaan ;-)

Tietysti tilanne ap:lla on eri, jos seksittömyys ei johdu hänestä. Sitä en sitten ymmärrä, miksi mies jatkaa kanssasi, jos seksi ei maistu yhdessä.

Vierailija
5/28 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä alkoi mennä sitä rataa, että iltaisin aina väsynyt, aamulla ei voi kun kusettaa, joten kerrat alkoi (hänen aloitteestaan) olla joka 2. vko lauantaina saunan jälkeen.

Mua alkoi risoa, kun kuvio oli aina sama. Ja loukkasi aika tavalla, kun huomasin, että syöminen tai tv-ohjelma alkoi mennä seksin ohi.

Sitten kun oltiin yksi viikonloppuaamu 1,5v. sitten yksin kotona (yleensä lapset aina kotona!), ja oli kankkunen, niin olin oikein suunnittellut ja haaveillut, että silloin saisin aamulla, päivällä,....

Eikä mitä; tuli formulan aika-ajot ja ukko tuijotti niitä. Mulla meni herne nenään ja päätin, että enää sitten " vonkaa" vaan annetaan olla. Siitä lähtien onkin seksiä sitten ollut 0-2 krt/kk sillloin lauantaina kun mies on aloitteen tehnyt - bläääääh!

Vierailija
6/28 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Miehellä alkoi mennä sitä rataa, että iltaisin aina väsynyt, aamulla ei voi kun kusettaa, joten kerrat alkoi (hänen aloitteestaan) olla joka 2. vko lauantaina saunan jälkeen.

Mua alkoi risoa, kun kuvio oli aina sama. Ja loukkasi aika tavalla, kun huomasin, että syöminen tai tv-ohjelma alkoi mennä seksin ohi.

Sitten kun oltiin yksi viikonloppuaamu 1,5v. sitten yksin kotona (yleensä lapset aina kotona!), ja oli kankkunen, niin olin oikein suunnittellut ja haaveillut, että silloin saisin aamulla, päivällä,....

Eikä mitä; tuli formulan aika-ajot ja ukko tuijotti niitä. Mulla meni herne nenään ja päätin, että enää sitten " vonkaa" vaan annetaan olla. Siitä lähtien onkin seksiä sitten ollut 0-2 krt/kk sillloin lauantaina kun mies on aloitteen tehnyt - bläääääh!

Meillä sama juttu, eikä olla edes vielä 3-kymppisiä. Muakin loukkaa mieheni käytös.

Vierailija
7/28 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kans miehen kanssa väheni seksi, oli milloin mitäkin selitystä ja tekosyytä. Jotenkin sitä tulee ihan hirveä olo, kun kerta toisensa jälkeen saa pakit (ymmärrän monia miehiä nyt paljon paremmin). Mies sanoi selitykseksi yleensä työstressin tai väsymyksen. Tilanne meni niin pahaksi, että 7 kuukauteen ei sitten harrastettu seksiä lainkaan, ja sitten mies halusi erota. En olisi halunnut, uskoin että tästä(kin) suosta vielä noustaan, mutta mies oli päättänyt. Jälkeenpäin olen tajunnut että hänellä oli jo silloin uusi nainen, jonka kanssa hän on nyt naimisissa. Hän ei halunnut " pettää" sitä toista naista oman avovaimonsa kanssa.

Toivottavasti teillä ei ap ole sama juttu.

Vierailija
8/28 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kyllä väittää esim. että ei masturboi koskaan!! Tätä on vähän vaikea uskoa - varsinkin kun meillä seksiä näin harvoin!

Kertokaa; onko olemassa oikeasti miehiä, jotka ei tarvitsisi seksiä / itsetyydytystä ja se että vaimon kanssa on seksiä n. 1-2 krt/kk riittäisi???

Vierailija
9/28 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kertokaa; onko olemassa oikeasti miehiä, jotka ei tarvitsisi seksiä / itsetyydytystä ja se että vaimon kanssa on seksiä n. 1-2 krt/kk riittäisi???

Itse en ole koskaan tavannut miestä, joka olisi PARISUHTEESSA seksuaalisesti aktiivisempi kuin itse olen.

Vierailija
10/28 |
02.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kun riittäisi periaatteessa ihan 1 krt/vko..., mutta kun miehelle se tuntui olevan vähän liiikaa...

Vierailija
11/28 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä harrastamme yhdessä ehkä kaksi kertaa kuukaudessa. Vieraissa en käy, enkä usko vaimonkaan niin tekevän. Masturboin pari kertaa viikossa. Uskon useimpien miesten niin tekevän, vaikka eivät sitä mielellään vaimolle - tai kenelle muullekaan - myönnäkkään. Kaipa siinä ajattelee, että vaimo loukkaantuu kuullessaan, että runkkaaminen on ihan hyvä vaihtoehto naimiselle.

Noin yleisesti, ei kannata uskoa ihan kaikkea, mitä toinen kertoo. Luin juuri erään tutkimuksen, jonka mukaan ihminen valehtelee keskimäärin 10-15 kertaa päivässä ja useimmiten juuri elämänkumppanilleen. Valheet ovat yleensä valkoisia ja harmittomia, joiden tarkoituksena on juuri ehkäistä mahdollisia ristiriitoja.

Vierailija
12/28 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään jaksa uskoa, etteikö terve 40v. mies runkkaisi, jos seksiä on 1-2krt/kk. Mutta nyt en myöskään halua uskoa, että pettäisi minua...

Vierailija
13/28 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ihan sama tilanne kun ap:llä. Sanottakoon vielä että olen ihan yhtä hyvännäköinen kuin suhteen alussa eli ei siitä kiinni. Mies sanoo vaan, että olen liian läheinen ja rakas pannakseen minua. Että joo... Mitäs tässä tehdään? Puhuttiin jos pitäisi erota, mutta ei me sitäkään voida kun muuten suhde paras mitä kummallakaan koskaan ollut. Ollaan ihan älyttömän läheisiä muuten.

Vierailija
14/28 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

käteen runkkaaminen tuntuu paljon paremmalta kuin naiseen runkkaaminen. Meinasin jo loukkaantua, mutta sitten se jatkoi, että rakastelu mun kanssa taas on tosi upeaa.

Eli oisko erona se, että onko se seksi " toiseen runkkaamista" vai " rakastelua" . Jälkimmäisessä siis tunteet mukana.

Vierailija
15/28 |
03.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä luulen, et meillä se, ettei mies jaksa, voi johtua siitä, että mua pitää joko nuolla n. 10 min. tai muuten hieroa, että laukean. Ja hän on aina kuitenkin pitänyt sitä tärkeänä, että mä en jää ilman!

Minun tyydyttämiseni on kai sitten niin aikaa vievää ja väsyttävää - hänen kun ei tarvitse kun n. 15 työntöä tehdä, niin homma on siinä (normaalia panoa en juuri edellisen takia koskaan saa!) Ja luulen, että on helpompi saunassa yksin istuessa vedellä käteen, kun " vaivautua" sitten siinä samassa vielä tyydyttämään minuakin...

Vierailija
16/28 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilkaa tätä:

Mies aloittaa hyväilemällä ja nuolemalla pimpsaa. Kun nainen alkaa lämmetä, hän ottaa hieromasauvan käyttöön. Mies katselee ja alkaa itse kiihottumaan kunnolla, tarvittaessa osallistuu sauvan käyttöön. Kun nainen on lähellä O:ta, mennään vasta sisään. Toimii aika monella mitä olen jutellut!

Vierailija
17/28 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kokeilkaa tätä:

Mies aloittaa hyväilemällä ja nuolemalla pimpsaa. Kun nainen alkaa lämmetä, hän ottaa hieromasauvan käyttöön. Mies katselee ja alkaa itse kiihottumaan kunnolla, tarvittaessa osallistuu sauvan käyttöön. Kun nainen on lähellä O:ta, mennään vasta sisään. Toimii aika monella mitä olen jutellut!

mutta vau, kuulostaa aika hyvältä. Täytyy ehdottaa vaimolle !!!!!!!

Vierailija
18/28 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitä on tehty, että hän ensin nuolee ja sitten tulisi itse sisäään, mutta kun siinä on se ongelma, ettei hänellä useinkaan ole seisomakuntoa siinä vaiheessa. Eli tarvitsisi minulta suuseksiä ja sitten minulla jo taas ehtii mennä ohi.

eli se vähän mitä seksiä on meillä, on niin, että hän ensin hoitaa minut loppuun ja sitten itse saa miten saa (ja siis aina saa ja nopeasti). = - (

Vierailija
19/28 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

20,

näin käy aika usein meilläkin, mutta siihen tuo dildohomma toimisi ihan loistavasti. Turhan ennakkoluuloinen mies, itsepä kärsii siitä...

Vierailija
20/28 |
04.10.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

dildon ostoon miehen lupaa tarvitse. tilaat vain netistä ja otat mukaan touhuihin, miehen kera tai ilman. jos miehelle ei kelpaa, olkoon sitten ilman. hih!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan