Naiset.annatteko miehenne sheivata teitä.
Vaimonkaa aateltii.pientä esileikkiä.Hän menee suihkuu ensin.kerkee hieman jo aloittelee sheivausta.yllätän hänet ja jatkan pillun sheivaamista ensin ylhäältä siitä pikku hiljaa alaspäin.aijon jättää piene kiitoradan.itseäni alkaa kiihottaa se kun olen kontin naama pillun kohdalla.samalla huomaan ett vaimoki alkaa kiihottumaa.itse on pakko työntää yksi sormi kosteaan vakoon.itsellä on myös kyrpä aivan kivikova.kirkasta kiimanestettä on aivan kyrvän päässä.otan sitä sormen päähän ja laitan sormen vaimon suuhun.se nuolee sormen ihan puhtaaksi siitä.sen jälkee on siiryttvä jo makkarin puolelle.vaimo laittaa viälä seksikkäät alus housut missä on haara halkio.sieltä.näkyy ihanasti just sheivattu pillu.kertokaa naiset omia kokemuksia.
Kommentit (9)
Vaimo nimenomaan pyysi ajamaan posliiniksi, ja minä tein työtä käskettyä.
Homma uusitaan päivittäin, ettei tule sänkeä.
Monesti ajelen naiseni alapään sillä se on kiihottavaa hommaa kuumassa yhteissuihkussa jutella mukavia samalla kun istuu jakkaralla ja sheivaa pillua sekä välillä nuolaisee
Tämä on niitä asioita joiden kiihottavuus pysyy mysteerinä minulle. Mutta mikäs siinä jos tykkäätte!
Minä ajan aina vaimon karvat. Jos en, sitten hän antaa niiden kasvaa.
Ei oikee tyttiksell kasva... onneksi mutta kerran annoin tyttiksen minun karvat ajella ja verta seurasi :D
Ei pahasti vaan pieni haava kivekseen mutta taidan itse ajella tästä eteempäin
Kiva tarina! En anna mieheni sheivata itseäni. Käyn säännöllisesti sokeroinnissa. Kainaloitani ja sääriäni annan mieheni sheivata sydämensä kyllyydestä.
Up!