Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vähän nolo kysymys

Vierailija
07.09.2011 |

Kun olen mieheni kanssa yhdynnässä,minusta tuntuu koko ajan siltä että pakko päästä pissalle,vaikka olisin käynyt jo ennen aktia tai vaikka lähtisin kesken ei sieltä mitään edes tule. Ollaan kokeiltu eri asentojakin mutta ei auta, ihan kamalaa kun ei voi keskittyä kun siihen että ''pissattaa pissattaa'' mistä tämä tunne johtuu? muita samoja kokemuksia?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita rentoutua vaan, niin kyllä tulee.

Vierailija
2/3 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuosien saatossa törmännyt muutamaan naiseen jotka on kärsinneet samasta kuin sinä,ja aivan turhaan,käynti naistentautienlääkärillä joka lähettää sinut jatko tutkimuksiin,ja aika pian sinulle kerrotaan että emättimen ylälaidassa on kudosta joka siittimen työntyessä sisään painautuu virtsarakkoon ja aiheuttaa hädän tunteen,virtsarakossahan on aina jonkin verran virtsaa joten pienikin määrä tuo virtsaamisen hädän tunteen,vika voidaan,tai en sanoisi vika vaan luonnollinen poikkeama niin voidaan operoida päiväkirugisella toimella.Älkää jääkö odottelemaan vaan pikimmiten lääkärille,niin suhde pääsee uuteen kukoistukseen ja kummatkin nauttimaan yhteisistä hetkistä.T:Vanhaherra 58v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.09.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on kaksi eri asiaa,jos tulee virtsaa vai tuleeko orgasmissa emättimen nesteitä.Harvat naiset saavat elämässään kokoea "emätin orgasmia"ja on paljon naisia jotka ei edes tiedä että sellainenkin orgasmin muoto on,yleensä puhutaan "klitorisorgasmista"joka tuntemuksena on ilmeisesti useammin koettu,emätin orgasmi on kahden yhtä aikaisen orgasmin tila,siinä tulee kummatkin yhtä aikaa.Ja olen onneksi miehenä saanut kokea muutaman naisen kanssa se,siinä oma orgasmi tuntui kuin tuhnulta,se oli siinä oli sitä alku kantaisuutta,tuntui kun emöätin olisi todella tullut penistä pitkin ja nielaissut mukanaan.Sen olen myös matkan varrella oppinut että edellä mainittuja orkkuja ei voi väkisin kaivaa mutta,siihen voi harjaantua,se vaatii kahden yhteytymistä ei sen enempää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme