Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Narsku vituttaa

Vierailija
06.08.2015 |

Narskumies leikkii taas lasta. Katoaa pitkiksi ajoiksi, ei vastaa puhelimeen, kun jostain (asiasta) hänelle suutuin. Minua ei silloin hänelle ole olemassa. Juuri kun sitten päätän et se ja sama, alan elämään omaa elämääni enkä välitä missä menee tai onko tää suhde nyt sit ohi vaiko eikö, niin alkaa taas jotain sekopäistä selitystä jauhaa miten hän on ollut oikeassa ja minä väärässä. Olen niin huono ihminen että hän ei minua kestä ja voi jättää milloin tahansa. Kun sanon et jätä sitten, sovitaan et on ohi niin siihen ei tule vastausta. Tiedän, että nyt on muita naisia joita pitää liehitellä mutta haluaa pitää minut odottamassa paluutaan. Ihan kuin ainoa tavoite olisi aiheuttaa mahdollisimman paljon mielipahaa ja sekaannusta toisessa. Ja kaikenlainen manipulointi, että saa toisen näyttämään huonolta olemalla itse muka ihan viaton. Ja sitten tyytyväisenä katsella miten toinen hänen vuokseen kärsii. Miten jaksaisin olla vaan välittämättä?

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kenellekään vastaavia kokemuksia?

Vierailija
2/13 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

╚═( ͡° ͜ʖ ͡°)═╝
╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
╚═(███)═╝
.╚═(███)═╝
..╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…╚═(███)═╝
…..╚(███)╝
……╚(██)╝
………(█)
……….*

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet tuollaisen kanssa?

Siksi ettet arvosta itseäsi, kuten ei tuo kusipääkään ja miksi pitäisikään?

Itse olet hänet valinnut ja vastaus on: Ota, tai jätä ja omapahan on päätöksesikin.

Vierailija
4/13 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatka ihmeessä jos haluat elämäsi olevan vittumaista. Tai sitten hanki se elämä, löydät kyllä ihmisen, joka arvostaa juuri sinua.

Vierailija
5/13 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos ottaisit suhteessanne ohjat käsiisi. Joko jätät tai teet suhteesta sellaisen että sinulla on siinä hyvä olla. Suosittelen kyllä jättämistä.

Vierailija
6/13 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sä olet tuon ihanuuden kanssa, koska?

Vierailija
7/13 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ne vain tehtailevat näitä parisuhteita, vaikka heillä ei ole resursseja niihin eikä kykyä tai haluakaan oppia virheistään, joita tuskin itsellekään myönnetään. Voihan sitä silti rakastaa, mutta kauempaa. Mutta kukin tietää itse oman parisuhteensa, me vain täällä heitellään näitä.

Vierailija
8/13 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:58"]

[/quote]

Ööh, varmaan koska rakastan sitä kuitenkin myös. Ja meillä on aika pitkä suhdehistoria.

Vierailija
9/13 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:58"]

[/quote]

Ööh, varmaan koska rakastan sitä kuitenkin myös. Ja meillä on aika pitkä suhdehistoria.
[/quote]
No sitten pitää vaan kestää jos et tajua omaa parastasi

Vierailija
10/13 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:23"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:58"]

[/quote]

No tuo "narsku" ei rakasta sinua ja tuskin sinäkään häntä, vaan olet itsekin jollain tapaa vinksahtanut, koska haluat toisen kohtelevan sinua huonosti-

[/quote]

Vierailija
11/13 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hankala tilanne, jos rakastaa narsistia. Rakkaintaan ei halua jättää, mutta yhdessäkään ei ole onnellista. Pidemmän päälle riuhtaisu irti on hyvä ratkaisu, mutta vaatii mielen lujuutta. Olen seurustellut selvän narsistin kanssa jonkin aikaa. Elämä oli hyvin vaikeaa. Minun tapauksessani kävi tavallaan tuuri, sillä mies jätti minut. Hän löysi toisen. 

Vierailija
12/13 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se. Itse sain apua eroon narsistien uhrien vertaistukiryhmästä.

Vierailija
13/13 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 12:23"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:58"]

[/quote]

[/quote]

Been there. Narsku ja muu vastaava pershärö ei parane.

Kun päätin jättää narskun, hän muutti käytöstään ja oli jonkin aikaa taas ihan ihmisiksi. Sitten alkoi lipsua ja nostin kytkintä.

Nykyisin ko. äijä naimisissa uuden naisen kanssa ja pettäminen, kyykytys ja temppuilu jatkuu edelleen. Luojan kiitos pääsin eroon. Pääse sinäkin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi