Minne ovat hävinneet kaikki hyväsydämiset ihmiset?
Miksi enemmistö on nykyisin k.päitä, itsekkäitä, narsisteja ja röyhkeitä ihmisiä?
Kommentit (27)
Hyvyyskin tarttuu. Jokainen voi miettiä omalta kohdaltaan mitä haluaa viljellä.
Täällähän minä kotona olen ja olen antifeminismiä yrittänyt harjoittaa paremman tasa-arvon takia.
Sivustakatsojien syytä. Herkkänä menee hyvin, kun pitää huolen vain itsestään. Kiva koti, rauhallista elämää, ei suorittamista, mikä johtaisi narsistien kuvioihin. Tämä sen jälkeen, kun on ensin selvinnyt narsisteista.
Suomen yhteiskunta on läpimätä.
Meitä on enemmän kuin uskotkaan. Emme ole muodissa nyt, mutta tulemme vielä olemaan valtavirtaa. Siihen asti on vain kärsivällisesti pyrittävä itse hyvyyteen!
Toisaalla ollaan kuin k.päät, narsistit, itsekkäät ja röyhkeät ihmiset. Siis mahdollismman kaukana heistä.
Maailmasta on tullut kylmä! Ei edes ilmasto Greetan kamppailu auta.
Empatiaa ei ole enään. Jokainen ajattelee omaa napaansa.
Älypuhelimista fläshätään apinoihin kokoajan uutta ohjelmaa.
Nykyinen koodi on:
-Hajoita ja hallitse.
-Juoskaa rihkaman perässä. Rihkama tekee onnelliseksi.
Monella on tarve vihata. Töissäkin huomaa, että juoruillaan ja halutaan aina vihata joitakin. Nyt vihataan myös kaikkia venäläisiä.
Miksi suomalaisilla on tarve vihata aina?
Nykyään on enemmän ympäristöjä jotka vetävät ihmisestä esiin sen paskiaispuolen.
Vierailija kirjoitti:
Yksikin pisara riittää myrkyttämään kokonaisen kaivon. Siksi.
Kylän ainoa hyväsydäminen ihminen nyljettiin ja riistettiin itsekkäiden k.päiden osalta.
Ap ihan kaikki ihmiset ovat valikoivasti hyväsydämisiä.
Koska sinä et kaikkia ihmisiä tunne niin väitän lausumaasi vääräksi.
Jos sua ei ole autettu niin vika voi olla sussa.
Jäi jonnekin 1960-1970 luvuille, ehkä kasarilla oli vielä jotain jäljellä. Nyt vaan minä, minä, minä... rahaa ja materiaa lisää, mikään ei tahdo riittää. Pyllyt puoli paljaina ja sukupuolet sekasin. Ehkä tuleva lama, puute ja kurjuus opettaa nöyrtymään?
Vierailija kirjoitti:
Meitä on enemmän kuin uskotkaan. Emme ole muodissa nyt, mutta tulemme vielä olemaan valtavirtaa. Siihen asti on vain kärsivällisesti pyrittävä itse hyvyyteen!
Itse ajattelen ettei ole hyvyyttä ilman henkistä kypsyyttä, ymmärrystä. Ja lapsikin voi osoittaa tämmöistä kun suotuisissa oloissa kasvaa.
Pahuuden pysäyttäminen on silti tuskallista ja vaikeaa. Keinoja silti on, kuten jaloillaan äänestäminen ja perusystävällisyys, se ettei alennu koston tai riitelyn kierteeseen.
Minäkin uskon että hyvyyttä on paljon siellä minne julkisuus ei yllä. Tavallisissa ihmisissä. Ei heidän tarvitse suorittaa elämänsä eikä tyrkkiä kerään kyynärpäillä. Näitäkin on aika paljon.
Googleta ap negatiivisuusharha. Suosittelen myös elämää ilman somea ja vauvapalstaa jos fiilikset tuollaiset.
Vierailija kirjoitti:
Googleta ap negatiivisuusharha. Suosittelen myös elämää ilman somea ja vauvapalstaa jos fiilikset tuollaiset.
Kokemukseni ikävistä ihmisistä on ihan oikeasta elämästä. En käytä somea (facebook, instagram, tiktok, youtube, twitter jne).
Tässä ajassa on vaikea välillä pitää hyvyyttä yllä. Oon kiinnittänyt huomion kuinka media pommittaa pelkouutisia päivästä toiseen. Tarkoituksellako vai ovatko toimittajat itse samojen pelkojen valtaamia? Pelolla lienee ainakin helppo hallita. Se synnyttää vihaa ja alistumista.
Kiinnitä huomio ihmisiin, jotka auttavat: keräävät/lahjoittavat rahaa, sammuttavat tulipaloja, tarjoavat asuntojaan käyttöön esim tässä Ukrainan tapauksessa. Ei näistä ihmisistä tehdä juttuja, mutta ne näkyvät jokapuolella vaikkakin vain sivuroolissa. 15 000 ihmistä pidätetty Venäjällä viikon aikana mielenosoituksissa. Miten rohkeaa ilmaista rauhanomaisesti mieltänsä, vaikka tietää joutuvansa vaikeuksiin.
Meitä on joka puolella.
Meditoi kanssani rauhaa ja rakkautta. Anteeksiantoa ja valaistumista kaikille.
Voimaa pahuuden vastustajille.
Yksikin pisara riittää myrkyttämään kokonaisen kaivon. Siksi.