Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällainen alapää liian väljä?

Vierailija
06.08.2015 |

Kun harrastettiin seksiä miehen kanssa, niin penis meni sisälle aika helposti, ilman pitempiä ponnisteluja. Olin kyllä supermärkä kun viime kerrasta on niin paljon aikaa. Miehen penis oli aika keskimittainen. Nyt pelkään että olen liian löysä. Vaikuttaako toi märkyys niin paljon?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskimittanen. Ei se pituus vaikuta siihen miten se sisälle menee

Vierailija
2/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:02"]Keskimittanen. Ei se pituus vaikuta siihen miten se sisälle menee
[/quote]mitta se leveysmittakin on..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:02"]Keskimittanen. Ei se pituus vaikuta siihen miten se sisälle menee
[/quote]
Keskimitalla tarkoitin pituutta SEKÄ paksuutta.
Ap

Vierailija
4/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:05"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:02"]Keskimittanen. Ei se pituus vaikuta siihen miten se sisälle menee
[/quote]
Keskimitalla tarkoitin pituutta SEKÄ paksuutta.
Ap
[/quote]
Aivan juu

Vierailija
5/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

kysy mieheltäsi. jos ei meinaa saada hyvää kosketusta vaan se pyörii siellä kuin puolukka ämpärissä niin on liian väljä.

Vierailija
6/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysä

Vierailija
7/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se. Kosteus on tärkein, vaikka minkälainen avolouhos, jos kuiva, niin ei sitä kullia sinne sisälle saa. 

Vierailija
8/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä mikään löysä ole.Pienimunaisten tai t untohäiriöisten panettelua.Kaikkea te naiset uskottekin

Vierailija
9/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:07"]kysy mieheltäsi. jos ei meinaa saada hyvää kosketusta vaan se pyörii siellä kuin puolukka ämpärissä niin on liian väljä.
[/quote]
Ei siis ole mun mies vaan tämmönen säätö vaan. En viitsi kysyä kun ei kuitenkaan puhu totta. Seinät koskee kyllä ihan joka puolelta ja musta ainakin tuntuu tosi hyvältä. Mutta mies sanoi että haluaa panna ilman kondomia, koska tuntuu paremmin, niin siitä tuli paniikki että ei tunne mitään kondomin kanssa. Ja en suostunut paljaaseen.
Ap

Vierailija
10/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:21"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:07"]kysy mieheltäsi. jos ei meinaa saada hyvää kosketusta vaan se pyörii siellä kuin puolukka ämpärissä niin on liian väljä.
[/quote]
Ei siis ole mun mies vaan tämmönen säätö vaan. En viitsi kysyä kun ei kuitenkaan puhu totta. Seinät koskee kyllä ihan joka puolelta ja musta ainakin tuntuu tosi hyvältä. Mutta mies sanoi että haluaa panna ilman kondomia, koska tuntuu paremmin, niin siitä tuli paniikki että ei tunne mitään kondomin kanssa. Ja en suostunut paljaaseen.
Ap
[/quote]

Seuraa hakiessani olen sanonut heti kättelyssä, että vain kortsulla käy. Niinpä ainakin 70 % miehistä on kieltäytynyt kunniasta.

Vierailija
11/11 |
06.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:21"]

[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 11:07"]kysy mieheltäsi. jos ei meinaa saada hyvää kosketusta vaan se pyörii siellä kuin puolukka ämpärissä niin on liian väljä. [/quote] Ei siis ole mun mies vaan tämmönen säätö vaan. En viitsi kysyä kun ei kuitenkaan puhu totta. Seinät koskee kyllä ihan joka puolelta ja musta ainakin tuntuu tosi hyvältä. Mutta mies sanoi että haluaa panna ilman kondomia, koska tuntuu paremmin, niin siitä tuli paniikki että ei tunne mitään kondomin kanssa. Ja en suostunut paljaaseen. Ap

[/quote]

Sää oot vaan ymmärtäny asian ihan väärin. Omassa päässäs pyöritelly paniikin. Sillä, että haluaa ilman kumia ei ole mitään tekemistä toosan väljyyden tai tiukkuuden kanssa. Ilman kumia nyt vaan sattuu olemaan parempi - vehkeistä riippumatta.

-Niksu

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kolme