en löydä sukkia - missä
Huomenna pitäisi mennä toimistolle töihin. Kaikki sukat on kadoksissa, en löydä kuin paksuja villasukkia ja huopatöppösiä. Missä on kaikki mun toimistokelpoiset sisäkengissä käytettävät sukat?
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Oletko tarkistanut tietokonepöydän lähiympäristön koppuraisista sukista? Vielä ehtii koneeseen ennen huomista.
Joo ei tässä ole. En ole käyttänyt sukkia koko etätyökautena. Niitä on parikymmentä jossain siististi työnnettynä sellaiseen pieneen pahvirasiaan, jossa niitä on aikanaan saanut ostaakin - mutta missä?
Niin miksi et ole käyttänyt sukkia?
Vierailija kirjoitti:
Niin miksi et ole käyttänyt sukkia?
Koska ei ole kotona tarvinnut. On lämpimät lattiat ja jos on varpaita palellut, olen käyttänyt noita huopatöppösiä. Töissä pitää käyttää sisäkenkiä, avokkaita ja niihin sopivia sukkia.
(Asialliset housut olen sentään löytänyt. Videopalavereissa on ollut lähinnä maksineulemekko ja joku vähän siistimpi villatakki päällä.)
Taitaa olla sukkavaras iikkeellä.Eileen saunan jälkeen en löytänyt toista sukkaa mistään.
Laita villasukat,kuka sun kinttuja katselee?
Oletko tarkistanut tietokonepöydän lähiympäristön koppuraisista sukista? Vielä ehtii koneeseen ennen huomista.