Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

en löydä sukkia - missä

Vierailija
07.03.2022 |

Huomenna pitäisi mennä toimistolle töihin. Kaikki sukat on kadoksissa, en löydä kuin paksuja villasukkia ja huopatöppösiä. Missä on kaikki mun toimistokelpoiset sisäkengissä käytettävät sukat?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tarkistanut tietokonepöydän lähiympäristön koppuraisista sukista? Vielä ehtii koneeseen ennen huomista.

Vierailija
2/6 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko tarkistanut tietokonepöydän lähiympäristön koppuraisista sukista? Vielä ehtii koneeseen ennen huomista.

Joo ei tässä ole. En ole käyttänyt sukkia koko etätyökautena. Niitä on parikymmentä jossain siististi työnnettynä sellaiseen pieneen pahvirasiaan, jossa niitä on aikanaan saanut ostaakin - mutta missä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin miksi et ole käyttänyt sukkia?

Vierailija
4/6 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin miksi et ole käyttänyt sukkia?

Koska ei ole kotona tarvinnut. On lämpimät lattiat ja jos on varpaita palellut, olen käyttänyt noita huopatöppösiä. Töissä pitää käyttää sisäkenkiä, avokkaita ja niihin sopivia sukkia.

(Asialliset housut olen sentään löytänyt. Videopalavereissa on ollut lähinnä maksineulemekko ja joku vähän siistimpi villatakki päällä.)

Vierailija
5/6 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla sukkavaras iikkeellä.Eileen saunan jälkeen en löytänyt toista sukkaa mistään. 

Vierailija
6/6 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita villasukat,kuka sun kinttuja katselee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi