Minä asun kohta kolmiossa
Kommentit (21)
Jos kateutta haluat herättää, niin olisi tiedettävä missä. Mikäli Korsossa kolmiossa, niin mieluummin vaikka vaatekomerossa Eirassa.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:24"]
Jos kateutta haluat herättää, niin olisi tiedettävä missä. Mikäli Korsossa kolmiossa, niin mieluummin vaikka vaatekomerossa Eirassa.
[/quote]Miksi asunnon sijainti on sinulle noin tärkeää, eikö pääasia ole se että kotona viihtyy ja siellä on kivan näköistä. t. espoolainen
Mä asun kohta 100 neliön neliössä yksin. En valita.
Minä syön kohta kolmioleivän. Kylmäsavulohta ja katkarapuja. Nam.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:43"]
Minä syön kohta kolmioleivän. Kylmäsavulohta ja katkarapuja. Nam.
[/quote]
Tuosta olen kade.
t. Nro 6
Minullakin on kolmio. Siellä. Sellainen karvainen.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:44"]Minullakin on kolmio. Siellä. Sellainen karvainen.
[/quote]
Markku?
Minäkin asun kohta omakotitalossa yksin. Pistin siipeilijähuijarin kävelemään. Mites aloittajalla? Muuttaako joku pois?
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:24"]Jos kateutta haluat herättää, niin olisi tiedettävä missä. Mikäli Korsossa kolmiossa, niin mieluummin vaikka vaatekomerossa Eirassa.
[/quote]
Ei korso:)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:51"][quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:24"]Jos kateutta haluat herättää, niin olisi tiedettävä missä. Mikäli Korsossa kolmiossa, niin mieluummin vaikka vaatekomerossa Eirassa.
[/quote]
Ei korso:)
[/quote]
Eikä mikään muukaan slummi:)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:51"]Minäkin asun kohta omakotitalossa yksin. Pistin siipeilijähuijarin kävelemään. Mites aloittajalla? Muuttaako joku pois?
[/quote]
Ei kukaan muuta pois vaan minä muutan sisään:)
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 09:43"]Minä syön kohta kolmioleivän. Kylmäsavulohta ja katkarapuja. Nam.
[/quote]
Minäkin voisin ottaa maistiaisen, jos suot. :)
Mitä harrastat että tarvitset noin paljon tilaa?
Minäpä asunkin perheeni kanssa 300m2:n talossa :) Olis ihan kamala joutua yksin kolmioon.
Minäkin muutin aikoinani vanhemmiltani omilleni kolmioon. Nyt asun tässä edelleen miehen ja lapsemme kanssa ja etsimme ok-taloa :) Kyllä oli ihanaa asustella isossa kämpässä yksinään kun muut kaverit kituutti 24neliön yksiöissä. Eipä tähän muuten olisi ollut mahdollisuutta mutta kun vanhempani ostivat tämän ja minä tulin vuokralle. Maksoin tästä silloin noin 100e vähemmän kuin mitä arvo olisi oikeasti ollut.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:54"]Mitä harrastat että tarvitset noin paljon tilaa?
[/quote]
Rakastan tilaa :) Olen asunut ahtaasti yksiössä kolmisen vuotta ja pää on meinannut hajota useasti.
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:57"]Minäpä asunkin perheeni kanssa 300m2:n talossa :) Olis ihan kamala joutua yksin kolmioon.
[/quote]
Voit alkaa pakata.
T. Miehesi
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 10:57"]Minäpä asunkin perheeni kanssa 300m2:n talossa :) Olis ihan kamala joutua yksin kolmioon.
[/quote]
:)
:)