Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! Teneriffalle lähtö su, mistä nopeasti 14veelle rokotetodistus?

Vierailija
07.03.2022 |

Tarkoituksena oli mennä Vantaa Infosta hakemaan vanhemman kanssa rokotetodistus, mutta ovatkin muuttaneet käytäntöä ja sieltä ei enää saa. Pitää jättää terkkariin yhteydenottopyyntö ja he lähettävät postitse, ei varmana meinaan ehdi tälle viikkoon.
Lapsi ei saa pankkitunnuksia vielä tuon ikäisenä että päästäisiin OmaKantaan, mutta vanhempi ei myöskään pääse tuonne omakantaan.

PS. Kaverin puolesta kyselen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soita lentoyhtiölle ja kysy jos kentältä saa tesitin tehtyään .

Vierailija
2/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset on ihan itse hakeneet terveyskeskuksen infosta kun soitin sinne ja pyysin tulostamaan, en tiedä pääseekö kouluterveyden hoitaja myöskin näihin tietoihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksette itse hae terveyskeskuksesta? Sieltä mä ainakin hain omalle äidilleni. Aamulla soitin, ja päivällä hain

Vierailija
4/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuksen tiskiltä hain.

Vierailija
5/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman terveyskeskuksen tiskiltä käy kysymässä, niin antavat saman tien.

Vierailija
6/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 13-vuotiaalla pankkitunnukset. Miksei muka 14-vuotias saisi tunnuksia?

Vierailija
7/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa, oma 13v olisi jo saanut pankkitunnukset, pitäisi vain jaksaa varata aika pankista niiden hakemiseen. 15v saa itsenäisesti pankkitunnukset, sitä nuoremmat huoltajien/edunvalvojien läsnäollessa.

Mutta kai sillä lapsella passi on, menee sen kanssa terveyskeskukseen ja tulostavat paperille sen, ei maksanut ainakaan itselle mitään hakea tällä tavoin todistus.

Vierailija
8/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin terveysasemalle ja kysyisin voivatko siellä tulostaa todistuksen. Miksi muuten ei saa pankkitunnuksia? Kyllä mun lapset on saaneet ainakin molempien vanhempien suostumuksella. Muistattehan myös täyttää ja tulostaa terveystietolomakkeen? Se on pakollinen. Ilman sitä ette pääse maahan. Monta sivua täytettävää, kannattaa varata aikaa täyttämiseen. Saa kuitenkin täyttää vasta oliskohan ollut 2 päivää ennen matkaa. Ainakin Aurinkomatkojen sivuilta löytyy kyllä hyvät ohjeet täyttämisestä ihan suomennettuna. Ihanaa lomaa teille!

Vierailija
9/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 13-vuotiaalla pankkitunnukset. Miksei muka 14-vuotias saisi tunnuksia?

Riippuu pankista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi