Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua järkyttää ihmisten tunteettomuus...

Vierailija
06.08.2015 |

Täällä on ollut tuo keskustelu, jossa aloittaja oli koskenut patteriin ja ei sen takia uskaltanut lähteä kauppaan. Mua alko oikeasti itkettämään ihmisten tunteettomuus ja kylmyys. Toinen on sairas ja hänet lynkataan alimpaan rakoon?! Siellä oli todella ilkeitä, ylimielisiä ja epäempaattisia viestejä, joissa ei edes yritetä ymmärtää toisen sairautta. Ja osassa näissä lynkkausviesteissä oli vielä yli 200 yläpeukkua... Järkyttävää.

Pakko-oireinen häiriö ei ole mikään pelleilyn ja leikin asia, vaan täysin todellinen ja oikea sairaus, joka vaatii lähes aina ulkopuolisen apua ja hoitoa. Se ei häivy vaan sormia napsauttamalla ja asennemuutoksella, vaikka toki halu parantua tulee lähteä itsestään. Se voi kuitenkin olla pitkäkin prosessi ja sairaus ei häviä yhdessä yössä. Kukaan ei valitse sitä itse.

Minulla on ollut itsellä monta vuotta lieviä pakko-oireita ja voin vain kuvitella, miten kamalaa se on, kun ne alkavat hallita koko elämää. Voisi näille ilkeilijöille tehdä hyvää elää vaikka hetki sellaisen ihmisen arjessa. Ehkä heillekin avartuisi jotakin uutta oman navan ulkopuolelta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kaksi