Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyväntuoksuinen pyykkiaine

Vierailija
07.03.2022 |

Aina kun menen taloyhtiön pyykinkuivaushuoneeseen, tuoksuu siellä milloin mikäkin ihana puhtaan pyykin kukkainen tuoksu. Vai lieneekö sitten huuhteluaine. Omiani en saa hyväntuoksuisiksi millään, vaikka samalla koneella pesen ja eivät lähtökohtaisestikaan ole mitenkään pinttyneen likaisia, ihan normaaleja vaatteita. Toki hyvä tuoksu on subjektiivinen asia, mutta mitä aineita te käytätte? Perus Omo ja Ariel ei oikein tässä asiassa vakuuta... Vai onko tämä nyt sääntöjen vastainen avaus, joka katsotaan mainosten jakamiseksi? Vinkkejä vain haen.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä hajusteellista pesuainetta ja huuhteluainetta en käytä ollenkaan. Hajusteettomissakin on eroja ja Neutral on ollut tähän astisista parhain. Hajusteita en käytä, koska rakastan omaa hajuvettä sen verran paljon et haluan vain sille tuoksua.

Mutta tiedän tuon kun pääsee nuuskuttelemaan muiden jälkeen pesukonetta. Yleensä se on huuhteluaine, joka tuoksuu.

Vierailija
2/5 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajusteeton on paras. Silloin vaatteet tuoksuu puhtaalle eikä pesuaineelle, eikä turhaan tarvitse kiusata kanssaeläjiä hajusteilla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajusteeton on paras. Silloin vaatteet tuoksuu puhtaalle eikä pesuaineelle, eikä turhaan tarvitse kiusata kanssaeläjiä hajusteilla. 

Sama. Naapuri käyttää hajustettuja ja haisee kerrostalossa naapuriin milloin on pyykkipäivä. Ällöttää niin että pakko aukaista ikkuna.

Vierailija
4/5 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin sattumalta Perlanaa ja olen tykästynyt sen tuoksuun kovasti

Vierailija
5/5 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Lumme: Metsä-tuoksusta. Myös ekopesuaine, jonka merkkiä en muista, mutta tuoksuna tais olla joku jasmiini-kuusenkerkkä tai vastaava, on ihana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yksi