Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kukaan muu täällä käyttänyt nuudelimausteita spagetin kanssa?

Vierailija
07.03.2022 |

Itse olen ja hyvää on tullut.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤮 natriumglutamaatti

Vierailija
2/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤮 natriumglutamaatti

Tämä. Paskakin saa maistumaan herkulliselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen monesti miettinyt kokeilevani, mutta mitä niille nuudeleille sitten tekisi? Eikai nekään maistu miltään ilman mausteita.

Vierailija
4/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuudeleissa ja spagetissa ei ole paljoa eroa, joten mauste sopii varmasti hyvin spagettiin.

Vierailija
5/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen keittänyt spagettia kanaliemikuution kanssa ja maustanut chilillä. Ajaa kyllä mielestäni saman asian.

Harvoin jää nuudelimausteita yli jos ei sitten tee paistettuja nuudeleita soijakastikkeella, sokerilla jne maustettuna, tai wokkiin laittaessa en ehkä käytä maustepusseja.

Vierailija
6/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Majoneesi ja juusto ovat yksi parhaimmista nuudelien mausteista.

Sitä valmista maustepussia harva edes käyttää.  Useimmat eivät pidä sen antamasta mausta vähääkään, sillä eihän se mitään oikeata maustetta edes ole.

Vierailija
7/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

🤮 natriumglutamaatti

Mitä vikaa siinä on? Vahvistaa makua. Meillä on pussi msg:tä kotona ja laitetaan johonkin ruokiin, vähentää suolan tarvetta.

Vierailija
8/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Majoneesi ja juusto ovat yksi parhaimmista nuudelien mausteista.

Sitä valmista maustepussia harva edes käyttää.  Useimmat eivät pidä sen antamasta mausta vähääkään, sillä eihän se mitään oikeata maustetta edes ole.

Mistä oikein päättelit että harva käyttää? Minun käsitys taas on, että lähes kaikki jotka pikanuudeleita syö myös käyttää ne mausteet. Miksei muuten ostaisi ihan tavallisia nuudeleita? Majoneesia en kyllä laittaisi.

Vierailija
9/9 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen tavallisesti lisännyt keitettävän spaghetin joukkoon vähän suolaa ja reilusti currya. Jauhelihakastikkeeseen olen laittanut sipulikuutioita, paprikasuikaleita, Barillan eri tavoin maustettuja tomaattikastikkeita ja vehnäjauhoja suurustamisesta varten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme