Onko kukaan muu täällä käyttänyt nuudelimausteita spagetin kanssa?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
🤮 natriumglutamaatti
Tämä. Paskakin saa maistumaan herkulliselle.
Olen monesti miettinyt kokeilevani, mutta mitä niille nuudeleille sitten tekisi? Eikai nekään maistu miltään ilman mausteita.
Nuudeleissa ja spagetissa ei ole paljoa eroa, joten mauste sopii varmasti hyvin spagettiin.
Olen keittänyt spagettia kanaliemikuution kanssa ja maustanut chilillä. Ajaa kyllä mielestäni saman asian.
Harvoin jää nuudelimausteita yli jos ei sitten tee paistettuja nuudeleita soijakastikkeella, sokerilla jne maustettuna, tai wokkiin laittaessa en ehkä käytä maustepusseja.
Majoneesi ja juusto ovat yksi parhaimmista nuudelien mausteista.
Sitä valmista maustepussia harva edes käyttää. Useimmat eivät pidä sen antamasta mausta vähääkään, sillä eihän se mitään oikeata maustetta edes ole.
Vierailija kirjoitti:
🤮 natriumglutamaatti
Mitä vikaa siinä on? Vahvistaa makua. Meillä on pussi msg:tä kotona ja laitetaan johonkin ruokiin, vähentää suolan tarvetta.
Vierailija kirjoitti:
Majoneesi ja juusto ovat yksi parhaimmista nuudelien mausteista.
Sitä valmista maustepussia harva edes käyttää. Useimmat eivät pidä sen antamasta mausta vähääkään, sillä eihän se mitään oikeata maustetta edes ole.
Mistä oikein päättelit että harva käyttää? Minun käsitys taas on, että lähes kaikki jotka pikanuudeleita syö myös käyttää ne mausteet. Miksei muuten ostaisi ihan tavallisia nuudeleita? Majoneesia en kyllä laittaisi.
Minä olen tavallisesti lisännyt keitettävän spaghetin joukkoon vähän suolaa ja reilusti currya. Jauhelihakastikkeeseen olen laittanut sipulikuutioita, paprikasuikaleita, Barillan eri tavoin maustettuja tomaattikastikkeita ja vehnäjauhoja suurustamisesta varten.
🤮 natriumglutamaatti