Naapurin lohkolämmitin/piuha rikki ja katkaisee virrat lämpötolpasta
Miten ja kenelle ilmoittaisitte, jos huomaisitte, että naapurin auton ollessa kytkettynä lämpötolppaan, tolpasta katkeaa sähköt (ts. vikavirtapainike laukeaa). En tiedä, kenen naapurin auto sen tolpan kanssani jakaa. Soitanko isännöitsijälle? Huoltofirmaa olen tästä aiheesta jo tarpeeksi "häiriköinyt", sitä tolppaa on käynyt jo moni katsomassa eikä siinä ole vikaa. Nyt tein testin naapuriauton poissa ollessa, eikä vikavirtapainike laukea kun oman autoni lämpöjohto on kytkettynä tolppaan. Vaadinko eri autopaikkaa tai jätänkö heippalapun tolppaan naapurilleni?
Anteeksi, mikäli selitys tuntui sekavalta.
Kommentit (7)
Kyselisin joltain aivan random keskustelupalstalta. En suurin surminkaan ottaisi yhteyttä ko. auton omistajaan.
Isännöitsijälle viestiä ja onhan huoltoyhtiökin velvollinen asialle jotain tekemään.
Kyllä normaalin lämpötolpan pitäisi kestää sisätilalämppärikin.
Vierailija kirjoitti:
Kyselisin joltain aivan random keskustelupalstalta. En suurin surminkaan ottaisi yhteyttä ko. auton omistajaan.
Juurihan minä aloitustekstissäni kerroin, etten tiedä, kuka naapureistani auton omistaa. Kannattaisi lukea ajatuksen kanssa, ennen kuin kommentoi.
Taidan soittaa isännöitsijälle.
N33 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurihan minä aloitustekstissäni kerroin, etten tiedä, kuka naapureistani auton omistaa. Kannattaisi lukea ajatuksen kanssa, ennen kuin kommentoi.
Taidan soittaa isännöitsijälle.
Kilvetön auto vissiin naapurillasi.
Eikös niissä ole vikavirta molemmissa pistokepaikoissa erikseen? Vai onko vanhemmissa vain yksi?
Todennäköisesti käyttää sisälämppäriä eikä sulake kestä. Jätä heippalappu auton ikkunalle. Onkohan lohkolämmittimessäsi joku vika vai käytätkö kenties sisälämmitintä. Sulake ei kestä autosi lämmitystä. Korjaisitko vian tai lakkaa käyttämästä sisälämppäriä. Kiitos.