Onko mies kiinnostunut
mies ja mä ollaan samassa koulussa, ja tavataan melko usein. Tää mies tulee aina juttelemaan ja kiusaa mua paljon. Toisaalta se tekee sitä muillekkin. Viimeksi tää mies kyllä tuli monta kertaa istumaan viereen ja vietettiin kahdenkeskistä aikaa. Mitkä on niitä merkkejä, että mies on kiinnostunut eikä vaan mukava kaikille?
Kommentit (9)
Luultavasti lämmittelee monta muikkeloo samaan aikaan. Sry
Se on kiinnostunut. Oon varma. Onnea teille, siis ihanaa!!
Mul oli sama tilanne. Ite sit aloin juttelemaan eka Facebookissa ja myöhemmin tekstailtiin. Siitä se lähti ja nyt ollaan oltu kaks vuotta yhdessä ja häitä suunnitellaan. Se voi olla kiinnostunut tai sitten ei oo. Kannattaa ottaa riski ja ite tehdä jotain asialle, eikä vain miettiä mitä toinen ajattelee jne.
Aika vaikea noilla tiedoilla sanoa yhtään mitään.
Mutta miksi tehdä asiasta niin vaikeata. Jos et ole itse kiinnostunut niin älä vaivaa päätäsi asialla.
Jos taas olet niin kysy hommaa vaikka kaksi leffalippua ja kysy että haluaisiko hän käyttää kanssasi sen toisen. Vastauksesta saat selville että onko kiinnostunut. Jos on kiinnostunut niin lähtee vaikka kyseinen leffa ei kiinnostaisikaan.
Miten sit teen aloitteen? Ei me koskaa puhuta muuten ku isolla porukalla tai jossain juhlissa? -ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:25"]
Luultavasti lämmittelee monta muikkeloo samaan aikaan. Sry
[/quote]
Muut ''muikelothan'' tulisivat kateelliseksi tästä, eli win-win ekstrovertin statuksen kannalta?
Ja ollaan melkee pussattu mun alotteesta kerran. Mut sillon sil oli juttua toisen kanssa, mistä en tiennyt. On se jotai naureskellu sille jälkeenpäin eli ainaki muistaa ton vielä. -ap
[quote author="Vierailija" time="06.08.2015 klo 00:31"]
Miten sit teen aloitteen? Ei me koskaa puhuta muuten ku isolla porukalla tai jossain juhlissa? -ap
[/quote]
Juurihan viestissä numero kuusi annettiin hyvä ehdotus.
Mitä jos vaikka tekisit aloitteen itse, mistä me tiedetään?!?!