Olenko outo kun mun koti on aina siisti ja tiptop-kunnossa?
En voi sietää sotkua, epäjärjestystä enkä tasoilla olevaa tavaraa
Kommentit (27)
Et, kuten ei myöskään ole ihminen, jonka koti ei ole aina siisti ja tiptop-kunnossa. Ihmisiä on erilaisia, eikä kukaan täällä ole mitenkään ainutlaatuinen suuntaan tai toiseen.
Et ole. Itsekin inhoan lääväkämppiä.
Hommaa itsellesi miesystävä niin "ongelma" ratkeaa luonnollisesti.
Vierailija kirjoitti:
Et. Miten niin olisit?
Olen kuulemma neuroottinen siivoushullu AP
Minullekin on tärkeää että koti on aina siinä kunnossa että kuka ikinä voi tulla koska ikinä käymään. Ei himosiivousta mutta paikat kunnossa. Aviopuoliso on samaa mieltä (kärsi aikoinaan omien vanhempiensa siivottomuudesta) joten hyvin on asiat. Minun mielestäni ihan normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et. Miten niin olisit?
Älä usko! Nauti siisteydestä! Se on suuri osa hyvinvointiasi! Onnea!
Onko sinun lapset ja mies yhtä huolellisia kuin sinä vai siivoatko heidän jäljet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et. Miten niin olisit?
No oletko? Se on ihan eri asia pitää koti siistinä kuin neuroottisena ja hulluna siivota koko ajan.
Täällä myös yksi siivoushullu. Koti aina siistinä.
Kyllä mullakin olisi varmasti suurimman osan aikaa koti siisti jos asuisin yksin. Joskus jos vaikka siivoaa kaappeja jne. on sotkuista jonkun aikaa. Mutta yksinäni en aiheuttaisi mitään erityisiä sotkuja, eikä tarvitsisi edes kovin usein siivota että siisteys pysyisi, pölyäkään ei tule niin paljon jos on vain yksi ihminen.
Lapsena pidin oman huoneeni siistinä, ja työhuoneeni on lähes aina siisti tai semisiisti, riippuen mitä hommia on kesken.
Voit olla tai olla olematta, tää tuntuu vajaalta/johdattelevalta kysymykseltä elintod näk joo oot kaheli.
Ei siisteys ja sen ylläpito sinänsä ole outoa. Toki tietysti, jos olet oikeasti neuroottinen sen suhteen ja esim. raivoat muille murusista tai vaikka tasolla olevista avaimista, tai siivoat pakkomielteisesti, sitten on kyllä vähän hullua...
Jos pystyt kutsumaan vieraita kotiisi, etkä koko vierailun ajan keskity vain siivoamaan vaan keskityt vieraisiisi, olet normaali. Jos menet pesemään vessaa vieraan siellä käytyä kesken vierailun, olet neuroottinen.
Yksin asuvana on helppo pitää koti siistinä, jopa minä onnistuin siinä, inhoan siivoamista, joten en jaksanut sotkeakaan. Yhteisissä tiloissa siivoan omat jälkeni ja odotan muiden tekevän samoin.
Vierailija kirjoitti:
Minullekin on tärkeää että koti on aina siinä kunnossa että kuka ikinä voi tulla koska ikinä käymään. Ei himosiivousta mutta paikat kunnossa. Aviopuoliso on samaa mieltä (kärsi aikoinaan omien vanhempiensa siivottomuudesta) joten hyvin on asiat. Minun mielestäni ihan normaalia.
Miten onnistut? Millainen on siivousrutiinisi?
Vierailija kirjoitti:
Jos pystyt kutsumaan vieraita kotiisi, etkä koko vierailun ajan keskity vain siivoamaan vaan keskityt vieraisiisi, olet normaali. Jos menet pesemään vessaa vieraan siellä käytyä kesken vierailun, olet neuroottinen.
Yksin asuvana on helppo pitää koti siistinä, jopa minä onnistuin siinä, inhoan siivoamista, joten en jaksanut sotkeakaan. Yhteisissä tiloissa siivoan omat jälkeni ja odotan muiden tekevän samoin.
En pysty kutsumaan koska tulisi sotkua
Vierailija kirjoitti:
Ei siisteys ja sen ylläpito sinänsä ole outoa. Toki tietysti, jos olet oikeasti neuroottinen sen suhteen ja esim. raivoat muille murusista tai vaikka tasolla olevista avaimista, tai siivoat pakkomielteisesti, sitten on kyllä vähän hullua...
Muruisa en voi sietää. Kotonani ei saa syödä mitään murustavaa
Kadehdin.Itse en onnistu millään saamaan järjestystä kotiini. Kaappitilan puutteessa. Vintti ja kellari täynnä!
sama homma mulla