Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Amazon ei lähetä Suomeen?

Asis
07.03.2022 |

Missä vika, kun en onnistu ostamaan Amazonista mitään. Vaikka sivulla lukee, että toimitus onnistuu niin kassalla tulee ilmoitus ettei pysty toimittamaan osoitteeseen. Olen yrittänyt useampaa tuotetta ja kauppaa mutta ei vaan onnistu. Pari viikkoa sitten ei ollut mitään ongelmaa. Onko muilla ollut ongelmia?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä Amazon? Ruotsi, Usa, Saksa vai joku muu maa?

Vierailija
2/32 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeillut Saksan ja Usan, sama tilanne kummassakin. Aikaisemmin olen aina tilannut amazon.de:stä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti Suomi lasketaan jo osaksi Venäjää ja pakotteet purevat. natoonhan meidän päättäjämme eivät halunneet....

Vierailija
4/32 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä toimittaa ihan normaalisti, mutta ei koko valikoimaa. Opettele lukemaan ilmoituksia, kyllä siellä mainitaan ettei toimita Suomeen.

Itänaapurilla ei ole mitään tekemistä asian kanssa, trollolloo.

Vierailija
5/32 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin olen tilannut muutamastakin eri Amazonista Suomeen. Onko AP lukenut kunnolla? Siellähän sanotaan hyvin selvästi, jos joku _myyjä_ ei toimita Suomeen.

Vierailija
6/32 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäähän. Tilannut sieltä monta kertaa jo.

Vierailija
7/32 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten onnistui, mutta nyt en löydä yhtään tuotetta minkä voisi lähettää Suomeen. Ja virheilmoitus tulee vasta kassalla. Voitteko auttaa ja vaikka laittaa mulle kokeeksi jonkun tuotteen linkin, mikä onnistuu tilata?

Vierailija
8/32 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa osoitteesta Amazon.de

Ilmaiset toimituskulut Suomeen yli 40 euron tilauksille.

Vierailija
9/32 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähettäähän. Tilannut sieltä monta kertaa jo.

Ai tänäänkö? Kyllä minäkin olen aikaisemmin tilannut. Ennen oli ennen ja nyt on nyt.

Vierailija
10/32 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaisin sieltä enemmän jos saisi tilattua Postin pakettilaatikkoon. Typerää aina kun pitää odotella milloin se oikein tulee ja yrittää olla kotona silloin.

Vierailija
11/32 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksan Amazonista tilannut usein. Joskus olen tilannut jotain joka on toimitettu Suomeen ja kun olisin tilannut lisää, ei toimitus ole enää onnistunutkaan. Mutta se toimitus näkyy kyllä heti onnistuuko, ei tarvitse mennä ostoskoriin asti.

Vierailija
12/32 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilaa osoitteesta Amazon.de

Ilmaiset toimituskulut Suomeen yli 40 euron tilauksille.

Miksi alapeukku? Ilmaiset toimituskulut toki koskevat vain Amazonin itse myymiä tuotteita sekä fulfilled by Amazon -myyjiä. Hakutulokset on helppo filtteröidä näiden mukaan.

Vierailija
13/32 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amazon.de toimii Suomeen. Tänään viimeksi tilasin uuden näytön.

Vierailija
14/32 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari viikkoa sitten onnistui, mutta nyt en löydä yhtään tuotetta minkä voisi lähettää Suomeen. Ja virheilmoitus tulee vasta kassalla. Voitteko auttaa ja vaikka laittaa mulle kokeeksi jonkun tuotteen linkin, mikä onnistuu tilata?

https://www.amazon.de/Clipn-Glide-Bodkin-Nancy-Zieman/dp/B074KGTHB4/ref…

Vierailija
15/32 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti Suomi lasketaan jo osaksi Venäjää ja pakotteet purevat. natoonhan meidän päättäjämme eivät halunneet....

Turha yrittää sammuttaa paloa ilman palokuntaa....ja nyt on liian myöhäistä.

Vierailija
16/32 |
07.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytä mailboxde palvelua. Maksat lähetyskulut suomeen mutta se ei paljoa maksa. Toisiaalta saat alennusta koska saksassa on halvempi alvi kuin suomessa.

Vierailija
17/32 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on todellinen, sillä suuri osa tuotteista ei toimiteta enää Suomeen. Olen tilannut satoja tuotteita (amazon.de, amazon.fr, amazon.es jne.), mutta enää se ei onnistu.

Vierailija
18/32 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisten tuotteiden kanssa näitä ongelmia on? Olisiko jotain esimerkkejä? Näyttäisi ainakin pystyvän kirjoja nytkin tilaamaan.

Vierailija
19/32 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaisten tuotteiden kanssa näitä ongelmia on? Olisiko jotain esimerkkejä? Näyttäisi ainakin pystyvän kirjoja nytkin tilaamaan.

Trollitilausten kanssa on näitä ongelmia, ei muiden.

Vierailija
20/32 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on yksi esimerkki:

https://www.amazon.de/gp/product/B09FTMR3DV/ref=ppx_yo_dt_b_asin_title_…

Dieser Artikel kann nicht an den von Ihnen ausgewählten Lieferort versendet werden. Wählen Sie einen anderen Lieferort. - This item cannot be shipped to your selected delivery location. Please choose a different delivery location.

Otin käyttöön Mailboxde, katsotaan, tuleeko koskaan perille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi viisi