Kaverimieheni uusi nainen...
Mies itse on siis hyvännäköinen, fiksu, mukava, järkevä ja koulutettu. Saisi itselleen melkein kenet tahansa kauniin, ystävällisen ja koulutetun naisen.
Vähän aikaa sitten hän kuitenkin tuli kotiini kylään, mukanaan uusi tyttöystävä. OLIN JÄRKYTTYNYT. Niin epäsopiva pari kuin olla voi!
Nainen oli siis sekarotuinen (en sano tätä rasisitisella tavalla, mutta kuului siis alempaan sosiaaliluokkaan jo ilm. monessa polvessa), liikaa meikattu sellaisella ns. suttuisella tavalla, hoikka keskivartalo mutta isot rinnat ja takapuoli eli tod. näk. käynyt hankkimassa silikonit, lävistyksiä, hiuksissa oli raitoja ja vaatteet olivat sellaista "ghetto-tyyliä" - naisella oli siis päällään sellainen olkaimeton rintaliivimäinen yläosa, pillifarkut, "henkselit" ja ainakin 10 cm:n korot. Kokonaisuudessaan nainen oli siis TODELLA trashy ja wt!
En ymmärrä! Miksi täydellinen mies ottaisi tällaisen naisen?
Kommentit (27)
mikset ajoissa kertonut miehelle että voisit olla kiinnostunut.
mies oli varmaan ajatellut ettei kelpaa sinulle muuten kuin vain kaverimielessä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:42"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:41"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:32"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:28"]Sekarotuinen wt?!
[/quote]
Niin?
AP
[/quote]
Kieppi rautalankaa: sekarotuinen WHITEtrash?!
[/quote]
Nojoo, sori. Mixedtrash?
AP
[/quote]
Sekajäte! :D
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:24"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:22"]Olisitko sinä ollut parempi valinta? :)
[/quote]
Rehellisesti sanottuna kyllä.
AP
[/quote]
Siitähän se kenkä tässä puristaakin.
Ap haluaa lähemmän suhteen tähän ystävämieheen.
Aloittaja on siis Pyhänä Vulvana patsastellut itse kuvittelemallaan jalustalla, ja ihmettelee miksi on sinkku? ;)
Ap, sinulla on pitkä henkisen kehittymisen tie edessäsi. Toivottavasti heräät joku päivä näkemään ihmisistä ne oikeat asiat.
Pyhä Vulvana XVII
Lolloti LoL, Lolloti LoL.
Ap, mikset mene puhumaan miehelle asiasta äläkä valita palstalla.