Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Järkyttyisitkö jos lapsesi olisi homo?

Vierailija
05.08.2015 |

Ja miksi?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättynyt enemmän kuin järkyttynyt. Tietenkin järkyttyisin siitä että vielä on ihmisiä joilla on ongelma homojen kanssa.

Vierailija
22/32 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kanssa on keskusteltu asiasta, ja kummallekin on ihan ok, vaikka poika olisi homo, onhan hän sentään meidän oma lapsemme. Kyllä mä kuitenkin vähän olisin järkyttynyt, jos hänestä tulisi sellainen hottis-ohjelman homo, nimeä en muista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Vielä ei tässä suvussa homoja ole ollut joten olisi ihan hauskaa vaihtelua :D Mutta 16:n tavoin en itsekään mitään bb-nikoa jaksaisi.

Vierailija
24/32 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En järkyttynyt, kun tytär ilmoitti muutama vuosi sitten olevansa bi-seksuaali. Lähisuvussa on myös homomies. Kaikki ok. Rakkaitani ovat.

Itse en vain hyväksy uutta avioliittolakia ja olen kertonut sen.

Vierailija
25/32 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse näin homopoikana sitä kyllä pelkää, että vanhempani alkavat vihaamaan minua, kun saavat tietää lapsensa olevan saastainen syntinen :( Olen alkanut varautumaan henkisesti siihen, että voin jäädä tyhjän päälle, jos vanhempani saavat selville suuntautumiseni. Onneksi sentään poikaystävä löytyy tuekseni. Tätä se todellisuus on vielä nykypäivänäkin joillakin meistä, vaikka elämme jo vuotta 2015 :/ Älkää hyvät ihmiset tehkö niitä lapsia, jos ette ole valmiita rakastamaan heitä ehdoitta! vm.-91

Vierailija
26/32 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en järkyttyisi vaan lapseni saa vapaasti sellainen, kun on. Seurustelukumppanit ovat myös aina tervetulleita käymään.

Vierailija
27/32 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättyisin hiukan, ainakin tähän mennessä ollut vain tyttöjen kanssa. En järkyttyisi tai mitään, olkoon kenen kanssa lystää

Vierailija
28/32 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 20:55"]

Kyllä. Haluan lastenlapsia, jotka saavat elää normiperheessä.

[/quote]Aamen ja halleluja!

Vierailija
29/32 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään. Olkoon kenen tai vaikka monien kanssa jos tahtoo. Ei se ole niin vakavaa.

Vierailija
30/32 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko että järkyttyisin. Tosin olen itse biseksuaali.

Vierailija
31/32 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 21:33"]No en järkyttyisi vaan lapseni saa vapaasti sellainen, kun on. Seurustelukumppanit ovat myös aina tervetulleita käymään.
[/quote]

Vahingossa alapeukutin!

Vierailija
32/32 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, lapseni ovat omia persooniaan, vanhempana he tekevät itse omat valintansa ja kulkevat tietä joka on HEILLE oikea. Vaikka he ovatkin minun lapsiani, he eivät ole velvollisia elämään niin kuin minä olisin ehkä joskus ajatellut, heidän tehtävänsä ei ole olla minun haaveideni täyttäjiä. Ja tämä pätee ihan koulutustasoon, ammatin valintaan, asuinpaikkaan, parisuhteeseen, perheen perustamiseen etc. ne ovat heidän omia valintojaan, eivät minun.

Minun tehtäväni äitinä on tukea ja rakastaa, olla sellainen vanhempi jolle lapsi uskaltaa tulla kertomaan kaiken.

(Mutta tottakai oikeasti haitallisiin ja elämää tuhoaviin asioihin puuttuisin kynsin ja hampain, rikollisuuteen, huumeisiin, tupakointiin, liialliseen alkoholin käyttöön jne.)