Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA! keskenmeno?

Vierailija
11.08.2015 |

Olen 17 ja raskaana 6rv  tänään aamulla vessaan mennessä huomasin verta alushousuissa pyyhkiessä rusehtavaa verta...laitoinsiteen ja siitä sitten kouluun koulussa vessassa siteessä oli n. Peukalon kynnen kokoinen verinen lima köntti ja pyyhkiessä myös limaa ja verta....pahoja kipuja ei ole ollut mutta todella pientä painetta ja lievää kipua voi myös johtua vainoharhaisuudesta...en uskalla toivoa enää mitään...en todellakaan halua sen olevan keskenmeno ...kertokss onko kellään muulla ollut samallaista, auttakaa!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli noin, kun sain km. Pahoittelut

Vierailija
2/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene heti terveyskeskukseen/ lääkäriin. Jos jotain on tapahtunut, mitä nopeammin pääset hoitoon sitä parempi. Lääkärit tutkii sen. Voimia nyt sulle ja toimi <3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee verihyytyimiä vaikka en ole raskaana

Vierailija
4/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:41"]Mulla oli noin, kun sain km. Pahoittelut
[/quote]
Kukaan muu ei sitä osaa sanoa kuin lääkäri joten sinne!

Vierailija
5/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:41"]Mulla oli noin, kun sain km. Pahoittelut
[/quote]
[/quote]

Niinno kaikki tk:t ei ota edes vastaan noin aikaisin. Itseäni ei otettu, käskettiin vaan seurailemaan tilannetta ja tekemään raskaustesti viikon päästä

Vierailija
6/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti minulla kanssa alkoi keskenmeno tuolla tavalla. En siis tarkoita että sinulla välttämättä on keskenmeno, joskus voi normaalissakin raskaudessa tulla runsaitakin vuotoja. Mutta kannattaa silti varautua myös tuohon huonompaan vaihtoehtoon. Mene lääkäriin, sillä se selviää.

Vierailija
7/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:41"]Mulla oli noin, kun sain km. Pahoittelut
[/quote]
[/quote]

Niinno kaikki tk:t ei ota edes vastaan noin aikaisin. Itseäni ei otettu, käskettiin vaan seurailemaan tilannetta ja tekemään raskaustesti viikon päästä
[/quote]
Suosittelen silti av:tä yrittämään, sun kokemuksista huolimatta.

Vierailija
8/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastanneille...ja tänään koulun terveydenhoitajan kanssa kävin puhumassa...mutta asiaa ei voi oikein selvittää vielä kunnolla koska raskaus vielä niin alussa, mutta huomenna varaan ajan neuvolaan.

Vierailija
9/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:46"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:44"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:41"]Mulla oli noin, kun sain km. Pahoittelut
[/quote]
[/quote]

[/quote]
Suosittelen silti av:tä yrittämään, sun kokemuksista huolimatta.
[/quote]
Turhaa sä mua vastaan hyökkäät. Kerroin vain kokemuksistani, joten rauhoitu.

Vierailija
10/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla keskenmeno rv:lla 8 alkoi juuri noin. Mene käymään huomenna terveyskeskuksessa. Jos raskaus on nyt mennyt kesken, niin alkiossa oli jotakin vialla. Luonto keskeyttää raskauden silloin kun alkion kehitys on häiriintynyt niin, ettei siitä voi tulla elinkykyistä yksilöä. Sille ei siis voi itse mitään. Paljon voimia sinulle!

Vierailija
11/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin soita

Vierailija
12/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:47"]Kiitos vastanneille...ja tänään koulun terveydenhoitajan kanssa kävin puhumassa...mutta asiaa ei voi oikein selvittää vielä kunnolla koska raskaus vielä niin alussa, mutta huomenna varaan ajan neuvolaan.
[/quote]
Sun pitäis saada lähete ultraan, että tilanne selviää

Vierailija
13/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 22:47"]Kiitos vastanneille...ja tänään koulun terveydenhoitajan kanssa kävin puhumassa...mutta asiaa ei voi oikein selvittää vielä kunnolla koska raskaus vielä niin alussa, mutta huomenna varaan ajan neuvolaan.
[/quote]

Tuskin siellä neuvolassa aletaan ultraamaan, eli mene lääkäriin. Ultrassa näkyy kyllä alkio ja sykekin noilla viikoilla, itselläni ainakin näkynyt kummassakin raskaudessa. Menin yksityiselle alkuv.koska takana yksi ku.

Vierailija
14/14 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni samalla raskausviikolla alkoi verinen vuoto, joka jatkui muutaman viikon. Ei ollut keskenmeno ja loppuraskaus sujui hyvin. Syytä vuodolle ei koskaan löytynyt. Tsemppiä, toivotaan parasta.