Miehen huonot hampaat
Olen tapaillut nyt 2 kk muuten ihanaa miestä, mutta hänen hampaat ovat järkyttävät...mustat, syöpyneet....Miten voisin nätisti ehdottaa suun remonttia? Kiitos asialliset vinkit!
Kommentit (12)
Ota puheeksi suun terveyden vaikutus yleisterveydelle. Sano, että hän on muuten niin ihana, että on harmi kun hampaat ovat retuperällä.
Pepsodent white now ! Oletko koskaan kuullut ?! =D
Samalla tavalla kuin lihavalle naiselle ehdotetaan laihduttamista. Hienotunteisesti.
Kiitos, on vaan henkilökohtainen asia. Ei kai Se auta kun yrittää puhua. Tunnen kyllä olevani tosi pinnallinen...muuten komea ja kiltti mies...
t.ap
Hyhhyh! Huonot hampaat kielii jostakin muustakin ongelmasta. Raportoi tänne heti miehen reaktio ja vastaus - pilalle lellitty kotona? Muukin henkilökohtainen hygienia retuperällä? Oletko nähnyt miehen kotia?
Ei ole suomalainen ja kyseisessä maassa mistä tulee ei ole kunnon hammashuoltoa niinkuin Suomessa. Muuten on puhdas, käy suihkussa päivittäin ym. Minun,luona ollessani ei pese hampaita...en tiedä peseekö lainkaan! Olen käynyt kotona, ihan perus miehen boxi, suht siisti. Olen ihan hajalla tästä...
t. Ap
Tuota... Pyydä pesemään hampaat kanssasi ja hanki miehelle hammasharja! Omistaako hän edes sellaista? Suoraan sanot, että hampaat täytyy pestä. Suusta tuleva döfis on varmasti kammottava.. Otan osaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:49"]
Tuota... Pyydä pesemään hampaat kanssasi ja hanki miehelle hammasharja! Omistaako hän edes sellaista? Suoraan sanot, että hampaat täytyy pestä. Suusta tuleva döfis on varmasti kammottava.. Otan osaa.
[/quote]
Döfis? Jestas tuota slangia. :D
Sano sille, että hei, kun sä olet täällä niin paljon yötä, niin voit pitää täällä sun hammasharjaa, ja tarjoat sille tahnan ja harjan. Jos se sanoo, ettei pese hampaita, niin voit kysyä, etteikö ollenkaan ja eikö niitä särje tai muuta. Jos on kulttuurieroja teillä, niin kerrot että täällä meillä on ollut vauvasta saakka tapana pestä joka päivä hampaat. Sillai iloiseen ja ihmettelevään sävyyn kyselet ja kerrot suomalaisesta hammashuollosta.
Hyi, en olisi tikullakaan koskenut saati jatkaisin juttua tai jopa naisin hänen hönkiessä päälleni siinä muutaman sentin päässä, yök yök yök. Jos mies ei itse tajua kamalia hampaitansa ja hän ei niistä välitä yhtään, niin antaisin olla ja juoksisin kauas moisesta ällötyksestä. Jos taas miehellä olisi edes hieman kiinnostusta asiaan, niin katsoisin jonkun hyvän ja asiallisen yksityisen hammaslääkäriaseman ja veisin hänet sinne. Rahalla saa hoitoa, mutta itse pitää vaivautua myös.
Ois edes bluetooth niin olisi jotain hyötyäkin siitä. Blacktooth sopii lähinnä lasten pelotteluun.
Deittailet siis mustahammasta.