Mitä tarkoittaa potilaskertomuksessa "Vm:a jo yli 2 vuotta!"
Tuossa saattaa olla kirjoitusvirheitäkin, päätellen siitä, että teksti oikein vilisee niitä.
Kommentit (21)
Fyysisten oireiden luettelun jälkeen. Itsekin mietin tuota vaikeata masennusta, mutta kun sellaista minulla ei ole kyseisellä yksityisellä lääkäriasemalla todettu.
Ap
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:37"]
Fyysisten oireiden luettelun jälkeen. Itsekin mietin tuota vaikeata masennusta, mutta kun sellaista minulla ei ole kyseisellä yksityisellä lääkäriasemalla todettu. Ap
[/quote]
Kerroit itse?
Viimeinen menarke eli kuukautiset?
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:42"]Viimeinen menarke eli kuukautiset?
[/quote] Tämä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 19:42"]Viimeinen menarke eli kuukautiset?
[/quote]
Itse käytän paljon työssä ihan ajattelematta :) t. Vastaaja
En kyllä kertonut. Olisiko sitten päätellyt itse kertomieni asioiden perusteella. Minulla on kyllä ahdistusta ja ocd:tä, mutta tuo vaikea masennus tuli aika puskista. Eikä siitä ollut aiemminkaan mainittu potilaskertomuksissa. Se lääkäri nyt oli törkeä käytökseltään muutenkin, että en ihmettelisi vaikka olisi mitä kirjoittanut.
Ap
Ja ei ole kuukautisista kahta vuotta. :D
Ap
vanha mummo
valahtaneet munkit
vihreä mekko
vihainen mököttäjä
Viivästynyt menarke? Siis pitkittynyt kuukautiskierto?
Kiitos 18! Se se taitaa olla. Niin hulvattomia kuin nuo muut ehdotukset olikin. :D
Missä yhteydessä? Vaikea masennus?