Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet, kun raskaana oleva on lenkillä

Vierailija
05.08.2015 |

ISON mahan kanssa? Ahdistaa lähteä, kun kaikki tuijottaa :( Olisi kiva tietää, miksi niin tuijottavat.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse katson myös välillä vähän liiankin kauan raskaana olevia jotka vaikka juuri kävelylenkillä, olen vielä nuori eikä ole lapsia joten koko lasten teko/raskaana olo/äitiys kiehtoo omalla tavallaan :) huomaan tosi usein että katse jumittuu kun jään miettimään et miltäköhän se tuntuu kantaa omaa lasta vatsassaan, mutta yritän kyllä olla tuijottamatta liian pitkään :D

Vierailija
22/24 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:37"]Mä en kiinnitä mitään huomiota. Normaalia. Itse lenkkeilin ennen raskautta, raskauden aikana ja jälkeen. Ihan sama mitä joku ajattee, ei kiinnosta.
[/quote]
sama täällä.se hieman ärsytti ku moni just luuli että yritän saada synnytystä käynnistymään. Eivät varmaan muistaneet että olen aina liikkunut paljon enkä pelkästään viimeisillä viikoilla.kävely ei siis käynnistä,ainakaan mulla.:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kateellisena, että en mä vaan voinut loppuraskaudesta juosta ja olispa itselläkin ollut noin helpon oloista.

Vierailija
24/24 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 22:40"]

Vähän kateellisena, että en mä vaan voinut loppuraskaudesta juosta ja olispa itselläkin ollut noin helpon oloista.

[/quote]

Vähän sama, mutta ekalla kertaa juoksussa ei ollu mitään ongelmaa. Nyt tokalla kertaa tää on ollu alusta asti ihan hirveetä eikä varsinaisesti olo oo parantunut näin puolivälissä, vaivat vaan vaihtuneet :D 

Että katon vähän haikeenkatkerana "kyl mäki haluisin..!"