Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alan koekaniiniksi! Kertokaa dieettinne.

Vierailija
05.08.2015 |

Eli, olen reippaammin ylipainoinen nainen.
Voin kokeilla 1-2viikkoa per dieetti jotta tämä homma ei kestäisi vuotta sentään. Kertokaa dieettinne tarkasti, kuten syötävän määrät päivää kohden. Laitan tänne aloituspainon ja mitä dieettiä noudatan ja lopetuspainon, kerron myös muusta mitä ilmenee olossa, ihossa, vessassa käynneissä jne. Pistän tämän kirjanmerkkeihin ja lupaan tulla kertomaan tuloksia! (Kala allergia löytyy) :)

Kommentit (15)

Vierailija
2/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huoh, 1-2 vkoa, sehän tosiaankin kannattaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:01"]http://m.vauva.fi/mobiilikeskustelut/index.html#!/ketju/4437307/hauska_herkkudieetti_jolla_laihtuu_varmasti

Tämä! :)
[/quote]
Tämä onkin mielenkiintoinen! :D
Aloitan tämän ensimmäisenä ja seuraavana maanantaina. Olen mökillä sunnuntaihin asti. Kokeilen viikon? AP

Vierailija
4/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:03"]Huoh, 1-2 vkoa, sehän tosiaankin kannattaa
[/quote]
Jos olet noin nega asenteella liikenteessä ni poistu ihmeessä tästä ketjusta koska tämä ei ole sinua varten:) AP

Vierailija
5/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jutan gofatgo:lla tiputin itse 15 kiloa. Muutama kuukausi meni ja pidän tuota edelleen ruokailujen runkona, vaikka en ihan 100% seuraakaan sitä enää. Kilot eivät ole tulleet takaisin. Painonpudotuksesta nyt noin 1,5 vuotta. Koko ajan tässä viilaillaan sitä elämäntapamuutosta parempaan suuntaan. Vasta alussa ollaan. En halua, että ne kilot tulee takaisin 10 vuoden päästäkään.

Vierailija
6/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:17"]Jutan gofatgo:lla tiputin itse 15 kiloa. Muutama kuukausi meni ja pidän tuota edelleen ruokailujen runkona, vaikka en ihan 100% seuraakaan sitä enää. Kilot eivät ole tulleet takaisin. Painonpudotuksesta nyt noin 1,5 vuotta. Koko ajan tässä viilaillaan sitä elämäntapamuutosta parempaan suuntaan. Vasta alussa ollaan. En halua, että ne kilot tulee takaisin 10 vuoden päästäkään.
[/quote]
Hyvältä kuulostaa! :)
Paljon sulla oli lähtöpaino ja pituutesi?
Tämä gofatgo voisi olla hyvä kokeiltava kahdeksi viikoksi herkkudieetin jälkeen. Se vaikuttaa sellaiselta josta voisi olla näiden kokeilujen jälkeen pysyväksi rungoksi ruokailuilleni. Liikuitko miten? AP

Vierailija
7/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla lähtenyt 7kg kahdessa viikossa. Syön lihaa niin kun ennenkin. Jätin peruna, pasta, riisi ja vaalea leipä pois. Rajoitetusti tummaa leipää. Ei herkkuja. Söin äsken kaksi pihviä ja salaattia. Ei ole ollut nälkä, itse asiassa on ollut tosi hyvä olo. Ei turvota yhtään enää ja mahakin toimii hyvin.

Vierailija
8/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:26"]Minulla lähtenyt 7kg kahdessa viikossa. Syön lihaa niin kun ennenkin. Jätin peruna, pasta, riisi ja vaalea leipä pois. Rajoitetusti tummaa leipää. Ei herkkuja. Söin äsken kaksi pihviä ja salaattia. Ei ole ollut nälkä, itse asiassa on ollut tosi hyvä olo. Ei turvota yhtään enää ja mahakin toimii hyvin.
[/quote]
Karppaamista? Missä tarkat ohjeet aloittajalle?

Vierailija
9/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:17"]Jutan gofatgo:lla tiputin itse 15 kiloa. Muutama kuukausi meni ja pidän tuota edelleen ruokailujen runkona, vaikka en ihan 100% seuraakaan sitä enää. Kilot eivät ole tulleet takaisin. Painonpudotuksesta nyt noin 1,5 vuotta. Koko ajan tässä viilaillaan sitä elämäntapamuutosta parempaan suuntaan. Vasta alussa ollaan. En halua, että ne kilot tulee takaisin 10 vuoden päästäkään. [/quote] Hyvältä kuulostaa! :) Paljon sulla oli lähtöpaino ja pituutesi? Tämä gofatgo voisi olla hyvä kokeiltava kahdeksi viikoksi herkkudieetin jälkeen. Se vaikuttaa sellaiselta josta voisi olla näiden kokeilujen jälkeen pysyväksi rungoksi ruokailuilleni. Liikuitko miten? AP

[/quote]

Lähtöpaino oli 70kg ja olen vain 155 pitkä, joten se kyllä tuntui. Aloitin liikunnan ihan vain tekemällä 45min-1.5h reippaita kävelylenkkejä. Ensin pari kertaa viikossa, sitten joka toinen päivä ja lopulta joka päivä. Nyt olen juoksuharrastusta aloitellut ja saanut sen vitosen juostua ja löytänyt itselleni kivan lajin. Pari kertaa viikossa teen lihaskuntoa kotona. Liikkuminen ennen painonpudotusta oli lähellä nollatasoa. Tsemppiä sulle! Minulle tämä ruokavalio on ollut tosi jees, kaikille ei sovi. Jonkun verran olen lisännyt hiilareita kun liikun nykyään enemmän.

Vierailija
10/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:26"]Minulla lähtenyt 7kg kahdessa viikossa. Syön lihaa niin kun ennenkin. Jätin peruna, pasta, riisi ja vaalea leipä pois. Rajoitetusti tummaa leipää. Ei herkkuja. Söin äsken kaksi pihviä ja salaattia. Ei ole ollut nälkä, itse asiassa on ollut tosi hyvä olo. Ei turvota yhtään enää ja mahakin toimii hyvin.
[/quote]
[/quote]

Kai sen nimi on karppaaminen. En ole perehtynyt. Vaihdoin vaan noi turhat hiilihydraatit vihanneksiin. Jos meillä on esim kastike ruokana lämmitän itselleni pakastevihanneksia. Syön lämpimät vihannekset kastikkeen kanssa ja sivuun salaattia samalla kun muu perhe syö makaroonia kastikkeen kanssa. En noudata sen monimutkaisempia ohjeita. Jos teen asian liian vaikeaksi niin en jaksa.

Vierailija
11/15 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:29"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:21"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:17"]Jutan gofatgo:lla tiputin itse 15 kiloa. Muutama kuukausi meni ja pidän tuota edelleen ruokailujen runkona, vaikka en ihan 100% seuraakaan sitä enää. Kilot eivät ole tulleet takaisin. Painonpudotuksesta nyt noin 1,5 vuotta. Koko ajan tässä viilaillaan sitä elämäntapamuutosta parempaan suuntaan. Vasta alussa ollaan. En halua, että ne kilot tulee takaisin 10 vuoden päästäkään. [/quote] Hyvältä kuulostaa! :) Paljon sulla oli lähtöpaino ja pituutesi? Tämä gofatgo voisi olla hyvä kokeiltava kahdeksi viikoksi herkkudieetin jälkeen. Se vaikuttaa sellaiselta josta voisi olla näiden kokeilujen jälkeen pysyväksi rungoksi ruokailuilleni. Liikuitko miten? AP

[/quote]

Lähtöpaino oli 70kg ja olen vain 155 pitkä, joten se kyllä tuntui. Aloitin liikunnan ihan vain tekemällä 45min-1.5h reippaita kävelylenkkejä. Ensin pari kertaa viikossa, sitten joka toinen päivä ja lopulta joka päivä. Nyt olen juoksuharrastusta aloitellut ja saanut sen vitosen juostua ja löytänyt itselleni kivan lajin. Pari kertaa viikossa teen lihaskuntoa kotona. Liikkuminen ennen painonpudotusta oli lähellä nollatasoa. Tsemppiä sulle! Minulle tämä ruokavalio on ollut tosi jees, kaikille ei sovi. Jonkun verran olen lisännyt hiilareita kun liikun nykyään enemmän.
[/quote]
Hyvältä kuulostaa! Ja onnea pudotuksesta:) AP

Vierailija
12/15 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

noh ap?

Vierailija
13/15 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma dieettini: syön mitä haluan ja miten paljon haluan. Käyn vaa'alla ja jos se ei näytä miellyttävää lukemaa niin heitän sen ulos ikkunasta. Lopulta valehtelen kaikille että hienosti tippui taas kilo viikossa.

Vierailija
14/15 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sä kahdessa viikossa puhumattakaan yhdessä voi päätellä yhtään mitään dieetin toimivuudesta. 

Tarkoitushan on saada pysyviä tuloksia, eikö vain? 

Minimi ois kuukausi, että joitain johtopäätöksiä voi tehdä. 

Vierailija
15/15 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:28"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 17:26"]Minulla lähtenyt 7kg kahdessa viikossa. Syön lihaa niin kun ennenkin. Jätin peruna, pasta, riisi ja vaalea leipä pois. Rajoitetusti tummaa leipää. Ei herkkuja. Söin äsken kaksi pihviä ja salaattia. Ei ole ollut nälkä, itse asiassa on ollut tosi hyvä olo. Ei turvota yhtään enää ja mahakin toimii hyvin.
[/quote]
[/quote]karppaussivustoja ja kirjallisuutta on vaikka kuinka paljon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi