Mitäs teette :)
Itse tulin juuri mustikasta. Tuli kerättyä 18 litraa.
Kommentit (39)
Juon vanilija pikakahvia ja oon puhelimella.
Töissä olin, sit tein ruokaa ja nyt pelannu koko iltapäivän (ja varmaan loppuillan) League of Legendsiä.
Oltiin koko päivä shoppailemassa miehen kanssa. Haettiin sushia ja nyt syödään sitä ja istutaan sohvalla katsoen Common lawia.
Heräsin just viiden tunnin päiväunilta. En oo nukkunu kunnolla moneen viikkoon, niin oli ihan hyvä ajatus mennä unille. En meinanu kotiinkaan päästä, kun nukahdin metroon :D Nyt mittailen kuumetta ja yritän olla tukehtumatta limaan kurkussa.
Tässä kuuntelen musaa ja katon kun mies yrittää rapsuttaa jalkaansa, muttei se onnistu kun jalka on paketissa. Se ei yletä sen varpaisiin, pitäisi ehkä mennä auttamaan ja lähteä töihin.
Juon omenasiideriä ja aaveilen. Välillä mietin huolestuneena surullista elämääni.
Suunnittelen vimmaisesti ensi kesän lomamatkaa kuten joka vuosi loman loppumetreillä. Pari perheenjäsentä on mahataudissa, joten koko päivä mennyt kotosalla seuraavasta lomasta haaveillen
Kattelen tässä vaatteita huomiselle, ja yritän saada loput paperityöt valmiiksi. Pitäisi vielä löytää passi ja mennä aikasin nukkumaan.
Makaan sängyssä, heräsin vasta. Mies herätti mut kutittelemalla jalkapohjia. Ihana :)