Oksettaa suhteet, joissa nainen on miestä vanhempi
Kommentit (39)
Miten kymmenen vuoden ikäerolla voisi olla äiti ja poika?
Musta on hienoa että äiti ja isä rikkoi stereotypiaa jonka mukaan miehen kuuluu olla vanhempi.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:59"]
Kuinka kauan nää miehet roikkuu vanhemman mukana. Eikö jossain vaiheessa ala omanikäiset kiinnostamaan enemmän. Ellei jopa nuoremmat, jos ne on jääny kokematta vanhan kanssa seikkaillessa.
[/quote]
Iässä ja kokemuksessa on se etu, että tällaisia ei murehdi ollenkaan. Eroja tulee, niin suhteissa joissa puolisoilla on ikäeroa että niissä joissa ei ole. Mutta minä nautin elämästä hetki kerrallaan, ja niin kauan kuin mies tuossa vierelläni on, nautin siitä hänen kanssaan. Jos hän joskus lähtee, niin on täysin vapaa, minä kyllä pärjään itseksenikin, kuten pärjäsin ennen miehen tapaamistakin. En minä tarvitse ketään toista elääkseni täyttä elämää, joten minun ei tarvitse pelätä hylkäämistä.
t. 2
[/quote]
Outoa. Me ainakaan voitaisi kuvitellakkaan elämää ilman toista. Ei voida olla yhtään yötä erossa, sillon ei saa unta. Me lähdetään aina yhtäaikaa nukkumaan koska toinen ei saa unta jos toinen ei ole vieressä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:14"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:59"] Kuinka kauan nää miehet roikkuu vanhemman mukana. Eikö jossain vaiheessa ala omanikäiset kiinnostamaan enemmän. Ellei jopa nuoremmat, jos ne on jääny kokematta vanhan kanssa seikkaillessa. [/quote] Iässä ja kokemuksessa on se etu, että tällaisia ei murehdi ollenkaan. Eroja tulee, niin suhteissa joissa puolisoilla on ikäeroa että niissä joissa ei ole. Mutta minä nautin elämästä hetki kerrallaan, ja niin kauan kuin mies tuossa vierelläni on, nautin siitä hänen kanssaan. Jos hän joskus lähtee, niin on täysin vapaa, minä kyllä pärjään itseksenikin, kuten pärjäsin ennen miehen tapaamistakin. En minä tarvitse ketään toista elääkseni täyttä elämää, joten minun ei tarvitse pelätä hylkäämistä. t. 2 [/quote] Outoa. Me ainakaan voitaisi kuvitellakkaan elämää ilman toista. Ei voida olla yhtään yötä erossa, sillon ei saa unta. Me lähdetään aina yhtäaikaa nukkumaan koska toinen ei saa unta jos toinen ei ole vieressä.
[/quote]
Se on varmaan vähän luonnekysymys. Itse en ole ikinä ollut kenestäkään noin riippuvainen. Viihdymme kyllä erittäin hyvin yhdessä ja olemme romanttisiakin, mutta pärjäämme myöskin ilman toisiamme. Olenhan minäkin elänyt 38-vuotiaaksi asti ilman miestä, ja välillä kaipaankin yksinoloa.
Ja loppujenlopuksi myös niille, jotka sanovat etteivät voisi elää ilman toista, voi jonain päivänä tulla aika, jolloin on pakko. Silloin näkee, että kyllä voi elää ilman toista, koska jos ei oikeasti voisi, täytyisi ilmeisesti tappaa itsensä tai kuolla siihen muuten. Ja alkusurujen jälkeen useimmat toipuvat myös ennalleen ja voivat vielä rakastuakin uudesteaan jonain päivänä.
ihan sama kunhan molemmat on täysikäisiä. AP:lla jotain ongelmia itsensä kanssa. Koeta jaksaa.
Minä 28v. ja vaimo 36v. kolme lasta, omakotitalo, kaksi autoa, koira ja kissa. Eikä vieläkään okseta.
Iällä ei niin väliä ole minulle koskaan ollut. Vaimossani näen ennen kaikkea upean ihmisen, huumorintajun, älyn, kauneuden, hyvän äidin lapsillemme ja hyvästä seksistä paljon plussaa. En ole koskaan ollut näin onnellinen.
Jokainen on oman onnensa seppä.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:20"]
Minä 28v. ja vaimo 36v. kolme lasta, omakotitalo, kaksi autoa, koira ja kissa. Eikä vieläkään okseta.
Iällä ei niin väliä ole minulle koskaan ollut. Vaimossani näen ennen kaikkea upean ihmisen, huumorintajun, älyn, kauneuden, hyvän äidin lapsillemme ja hyvästä seksistä paljon plussaa. En ole koskaan ollut näin onnellinen.
Jokainen on oman onnensa seppä.
[/quote]
Kuulostaa ihanalta. Toivon teille onnea ja menestystä tulevaisuudessakin.
Luonnotontahan se on. Sääliksi käy poikaa, jonka joku haahka huijannut suhteeseen ties millä noitakonsteilla.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:21"]Luonnotontahan se on. Sääliksi käy poikaa, jonka joku haahka huijannut suhteeseen ties millä noitakonsteilla.
[/quote]
Voi jestas :D
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:56"]
Tulee mieleen joku äiti-poika suhde, yök!
[/quote]
No lopeta ne, sun suhteet, jos sua oksettaa. Jos taas puhut MUIDEN ihmisten suhteista, nepä eivät sinulle kuuluu ollenkaan.
NEXT!
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:08"]Itse olen 25v mies emäntä on 46v
5v yhdessä, itse tykkään kateelliset voi haistaa paskan.
[/quote]
Onko sulla mommy issues? Oikeasti hyi helvetti mikä ikäero
joo mua kans, oon kärsinyt kroonisesta yrjöilystä koko ikäni.
äitini on 15,5 kk vanhempi kuin isäni
Mahasi on (kai ikääntymisesi vuoksi) alkanut reistailemaan jo pienimmästäkin.
Se voi olla vakava oire ja johtua vaikka peräsuolen syövästä. Kannattaisikohan sinun tutkituttaa mahasi lääkärillä nyt oikein kunnolla, ennenkuin oireet lisääntyvät ja voi sitten olla jo myöhäistä...
Normaalistihan oksennusrefleksi ei ole noin herkässä ja sinä vain yrität etsiä syitä sille ikäänkuin oman,todellisen vaivasi ulkopuolelta.
Tuo voi olla pahimmanlaatuista itsepetosta joka voi kostautua sinulle kohtalokkaasti. Siis se ,että nyt ikäänkuin uskottelet itsellesi ,että vaivasi johtuukin jostain muusta kuin vaivastasi.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:22"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:21"]Luonnotontahan se on. Sääliksi käy poikaa, jonka joku haahka huijannut suhteeseen ties millä noitakonsteilla. [/quote] Voi jestas :D
[/quote]
Huvittaa miten tietyn ikäinen nainen on heti haahka. :D Mun mutsi oli hyvinkin nuorekas ja hehkeä vielä lähempänä neljääkymppiä, helppo oli arvioida ikä alakanttiin.
Ne on lähes aina hyväksikäyttösuhteita. Vanhoilla ämmillä ei ole häpyä.
Veikö vanhempi nainen miehesi vai mikä noin vituttaa.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:30"]
Ne on lähes aina hyväksikäyttösuhteita. Vanhoilla ämmillä ei ole häpyä.
[/quote]
Eipä oo sullakaan kun täällä latelet pokkana paskaa näppäimistöltä. :D
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:05"]
Harmi :( Nuoret miehet on vaan niin komeita ja timmejä, ei tällainen puuma voi vastustaa kiusauksia...
[/quote]
Miehet kypsyvät henkisesti hitaammin kuin naiset, joten nussiessasi 20-vuotiasta miestä, nussit henkiseltä kehitykseltään n. 17-vuotiaan "naisen" tasolla olevaa henkilöä, jonka valtavaa seksiviettiä käytät hyväksesi. Juuri nämä erot henkisessä kehityksessä ja libidossa tekevät nuoren miehen ja vanhan naisen välisestä seksistä enemmän hyväksikäyttösuhteen verrattuna nuoren naisen ja vanhan miehen vastaavaan.
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:45"]
[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:05"]
Harmi :( Nuoret miehet on vaan niin komeita ja timmejä, ei tällainen puuma voi vastustaa kiusauksia...
[/quote]
Miehet kypsyvät henkisesti hitaammin kuin naiset, joten nussiessasi 20-vuotiasta miestä, nussit henkiseltä kehitykseltään n. 17-vuotiaan "naisen" tasolla olevaa henkilöä, jonka valtavaa seksiviettiä käytät hyväksesi. Juuri nämä erot henkisessä kehityksessä ja libidossa tekevät nuoren miehen ja vanhan naisen välisestä seksistä enemmän hyväksikäyttösuhteen verrattuna nuoren naisen ja vanhan miehen vastaavaan.
[/quote]
No toi nyt ei ole ihan totta, nainenkin voi olla henkiseltä tasoltaan "varhais ikäinen". Luulis, että olisi henkisesti kasvua jo niin, että käsittää iän olevan yksilöllistä.
En ole koskaan itse kärsinyt muiden ajatuksista. Joskus vaan on yllättänyt kun joku fiksu ihminen minun ikää tietämättä on voinut laukoa jotain numeroita, joiden väliin sovelias ikäero sijoittuu. Myillä on ikäeroa alle 10 vuotta yleensä miestäni pidetään tosi onnekkaana, kun on saanut minut. Monilla on ikäeroa, kunten kansanedustaja Antti Lintmanilla ja vaimollaan Kaijalla. Nekin on olleet yhdessä vuosikausia ja Kaija on aivan upea nainen.