Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oksettaa suhteet, joissa nainen on miestä vanhempi

Vierailija
05.08.2015 |

Tulee mieleen joku äiti-poika suhde, yök!

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi voi, että sattuukin pipisti. Aikuisempana saatat tajuta, että on moukkamaista suhtautua aikuisten suhteisiin kuvailemallasi tavalla = *oksettaa*.

Joskus viime vuosituhannella saattoi kuulla homoseksuaaleista pareista vastaavanlaisia kommentteja. Onneksi sateenkaariporukka pitää oikeuksiaan esillä  ja vinoon katsomisen kurissa.

Kunpa ikäeropariskunnatkin saisivat samanlaisen aseman kaikkien silmissä.

Vierailija
2/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksennappa ap ihan rauhassa vaan. Mä rakastan hullun lailla ihanaa avokkiani, joka on mua 14 v vanhempi. Vielä kun saisin naiseni suostumaan avioon kanssani, niin olisinpa maailman onnellisin mies. Paitsi että naiseni on maailman seksikkäin nainen, hänen sydämensä on puhdasta kultaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 14:59"]

Kuinka kauan nää miehet roikkuu vanhemman mukana. Eikö jossain vaiheessa ala omanikäiset kiinnostamaan enemmän. Ellei jopa nuoremmat, jos ne on jääny kokematta vanhan kanssa seikkaillessa.

[/quote]

Sinun mielestäsi parisuhde perustuu siis aivan muuhun kuin keskinäiseen rakkauteen?

Suvussani on pariskunta, jossa nainen on miestään 17 vuotta vanhempi. Mies oli melko nuori suhteen alussa, vähän yli parikymppinen. Nyt ovat jo eläkeikäisiä. Heidän suhteensa on ollut rakastavin, tasa-arvoisin ja kunnioittavin suhde, mitä olen ikinä nähnyt, omani, jossa ei siinäkään ole mitään vikaa, mukaanlukien. 

Vierailija
4/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, nää nainen vanhempi-mies nuorempi suhteet yleistyy kovaa vauhtia. Varaa ap oksennuspusseja mukaas kun lähdet kylille. Mun tuttavapiirissä on äkkiä laskien puolenkymmentä pariskuntaa, jossa nainen on n. 5-10 v miestään vanhempi. Ennätyksen vetää anoppini, hänen miehensä on 16 v häntä nuorempi!

Vierailija
5/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä hyvännäköinen lähellä neljääkymppiä
voi hellanlettas :)

Vierailija
6/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:25"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:08"]Itse olen 25v mies emäntä on 46v   5v yhdessä, itse tykkään kateelliset voi  haistaa paskan. [/quote] Onko sulla mommy issues? Oikeasti hyi helvetti mikä ikäero

[/quote]

öö ei, äitin kans hyvis väleis... nainen oikea, silmiini kaunis, viihdytään toistemme seurassa ikä ei haittaa, emme välitä muitten mielipiteistä, niin miksei? pitäiskö sinua miellyttää ennemmin idiootti?

Vierailija
7/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 16:02"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:45"]

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:05"]

Harmi :( Nuoret miehet on vaan niin komeita ja timmejä, ei tällainen puuma voi vastustaa kiusauksia...

[/quote]

Miehet kypsyvät henkisesti hitaammin kuin naiset, joten nussiessasi 20-vuotiasta miestä, nussit henkiseltä kehitykseltään n. 17-vuotiaan "naisen" tasolla olevaa henkilöä, jonka valtavaa seksiviettiä käytät hyväksesi. Juuri nämä erot henkisessä kehityksessä ja libidossa tekevät nuoren miehen ja vanhan naisen välisestä seksistä enemmän hyväksikäyttösuhteen verrattuna nuoren naisen ja vanhan miehen vastaavaan.

[/quote]

No toi nyt ei ole ihan totta, nainenkin voi olla henkiseltä tasoltaan "varhais ikäinen". Luulis, että olisi henkisesti kasvua jo niin, että käsittää iän olevan yksilöllistä. 

[/quote]

Olet ongelman ytimessä - nainen nähdään yleensä automaattisesti tyttösenä, jota irstas ja limainen vanhempi setä hyväksikäyttää. Nuori mies nähdään kiimaisena ja timminä "kollina", joka saa nauttia seksistä vanhemman naisen kanssa. Vaikka asian pitäisi kaiken järjen mukaan olla päinvastoin. Kyllä tässäkin pelataan kaksilla säännöillä sukupuolesta riippuen, ja nimenomaan vanhempien naisten eduksi. Yksilöllisiin ominaisuuksiin vetoaminen on epäoleellista, koska nyt puhun yleisestä suhtautumisesta ikäeroihin seksissä.

Vierailija
8/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä et edes tietäs must ja mun miehest kumpi o vanhempi niinku ei moni muukaan!

Vierailija
9/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvaa kiinnostaako paljon jos jotain muita oksettaa? Vastaus: EI. 

t. 31 juuri täyttäneen miehen 40-vuotias vaimo

Vierailija
10/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan nää miehet roikkuu vanhemman mukana. Eikö jossain vaiheessa ala omanikäiset kiinnostamaan enemmän. Ellei jopa nuoremmat, jos ne on jääny kokematta vanhan kanssa seikkaillessa.

Vierailija
11/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta muakaan :D t: mies 36, ite 38.

Vierailija
12/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lta joku vahvempi nainen napannut miehen? Muutenhan suhtautuisit asiaan ihan neutraalisti.

Vierailija
13/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä mua! T: ite 34v ja mies 32v

Vierailija
14/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:01"]Ap:lta joku vahvempi nainen napannut miehen? Muutenhan suhtautuisit asiaan ihan neutraalisti.
[/quote]
Tämä tulee väkisin mieleen :)

Vierailija
15/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.08.2015 klo 15:01"]Ap:lta joku vahvempi nainen napannut miehen? Muutenhan suhtautuisit asiaan ihan neutraalisti.
[/quote]
Hassua, minä kuvittelin ap:n mieheksi :D

Vierailija
16/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Uutinen: jotkut ihmiset ovat yhdessä jonkun muun syyn kuin nuoruuden takia. Vai miksi luulet että niitä avioeroja tapahtuu vähän helvetisti myös perinteisten mies-vanhempi-nainen-nuorempi -parien keskuudessa?

Vierailija
17/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähemmän kuin nuori nainen ja vanha mies

Vierailija
18/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi :( Nuoret miehet on vaan niin komeita ja timmejä, ei tällainen puuma voi vastustaa kiusauksia...

Vierailija
19/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Iässä ja kokemuksessa on se etu, että tällaisia ei murehdi ollenkaan. Eroja tulee, niin suhteissa joissa puolisoilla on ikäeroa että niissä joissa ei ole. Mutta minä nautin elämästä hetki kerrallaan, ja niin kauan kuin mies tuossa vierelläni on, nautin siitä hänen kanssaan. Jos hän joskus lähtee, niin on täysin vapaa, minä kyllä pärjään itseksenikin, kuten pärjäsin ennen miehen tapaamistakin. En minä tarvitse ketään toista elääkseni täyttä elämää, joten minun ei tarvitse pelätä hylkäämistä.

t. 2

Vierailija
20/39 |
05.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen 25v mies emäntä on 46v

5v yhdessä, itse tykkään kateelliset voi  haistaa paskan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi viisi